Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان خبر تعطیلی کلیه بازار و اصناف بروجرد در پی شیوع بیماری کرونا را کذب اعلام کرد.

عبدالرحیم رحیمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلیه نانوایی‌ها، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و هر صنف و اتحادیه‌ای که به‌نوعی در حال تأمین مواد اولیه غذایی و مایحتاج مردم هستند فعال خواهند بود و مانند گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد و هرگونه خبر مبنی بر تعطیلی این واحدها کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در کنار این کار خدمات و صنوف که نیاز خاص همشهریان نیست و تعطیل بودن یا نبودن آن‌ها تأثیری خاصی ندارد ولی می‌تواند در پیشروی ویروس تأثیر داشته باشد آن‌ها را به ترتیب تعطیل می‌کنیم.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: صنوفی که تعطیل اعلام می‌شوند در صورت فعالیت به‌شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رحیمی اضافه کرد: اتوبوس‌رانی و ون‌های مسافربری تا اطلاع ثانوی تعطیل است و تاکسی‌ها هم به‌صورت زوج و فرد به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: اتحادیه‌ها و اصنافی از قبیل آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، مسافرخانه‌ها، واحدهای طبخ غذای آماده، کبابی‌ها، جگرکی‌ها، کلیه اماکن ورزشی، واحدهای خریدوفروش ضایعات، کافی‌نت‌ها، گیم نت‌ها و لوازم‌آرایشی فروشی‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: هرگونه شایعه در فضای مجازی و منابع غیررسمی را توجه نکنند و تنها منبع موثق فرمانداری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداري کروناویروس اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول قنبری گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

او در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحد‌های صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)