Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گلتاش گفت: این شرکت در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با همکاری اتاق بازرگانی استان اصفهان اقدام به توزیع هدایایی برای 1100 نفر از کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان کرد.

یزدان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به میلاد با سعادت امام علی (ع) گفت: شرکت گلتاش در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با همکاری اتاق بازرگانی استان اصفهان اقدام به توزیع هدایایی برای ۱۱۰۰ نفر از کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گلتاش افزود: این شرکت ملزم شده که همه تدابیر لازم جهت مقابله با بیماری کرونا به انجام رساند و همزمان در حد امکانات خود کمک‌رسان حوزه بهداشت و درمان کشور باشیم.

وی با اشاره به جزئیات این محموله ارسالی گفت: در این محموله ارسالی 10 هزار عدد ژل 500 گرمی، دو هزار عدد اسپری ضدعفونی‌کننده و 10 هزار عدد صابون به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان اهدا شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کادر درمانی استان اصفهان کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نود و یکمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۴ عضو بانوی مرگ مغزی راحله اکبری ۶۱ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد زنده یاد راحله اکبری به آقای  ۵۷ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحومه راحله اکبری برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مرحومه راحله اکبری از بیمارستان امام حسین (ع)  تربت حیدریه به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد