Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:از ۱۲۷ مورد ابتلا تاکنون ۵۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ️علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش با اعلام ۱۷ ابتلای جدید به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد ابتلای جدید، ۱۲ مورد در اهواز و ۵ مورد دیگر از شهرستان‌های باوی، باغملک، شوشتر، آبادان و بهبهان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در تشریح آمار بهبودیافتگان افزود: از ۱۲۷ مورد ابتلا تاکنون ۵۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته اولین مورد مثبت در شهرستان باغملک مشاهده شده است عنوان کرد: به رعایت اصول بهداشتی توسط مردم این شهرستان تاکید می‌کنم.

وی در رابطه با آخرین آمار جان‌باختگان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر دیگر از مبتلایان جان باختند تا قربانیان این ویروس در استان به ۲۷ نفر برسد.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان اهواز دانشگاه علوم پزشکی کرونا ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر سبزعلیپور، مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه در حاشیه بازدید از داروخانه‌های سطح شهرستان پارس آباد گفت: در این بازدیدها، مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد که پرونده تخلفات این داروخانه‌ها جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
وی با تاکید بر حضور فعال مسئول فنی در داروخانه‌ها و اطلاع رسانی‌های مکرر نسبت به اصالت سنجی دارو‌ها و فرآورده‌های سلامت محور در سامانه TTAC اظهارداشت: در صورت مغایرت اطلاعات سامانه TTAC و موجودی فیزیکی داروخانه، ضمن قطع سهمیه، موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه مطرح خواهد شد.
مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه بیان داشت: انبار دارویی داروخانه‌ها بایستی طبق آیین نامه و ضوابط به معاونت غذا و دارو معرفی و تاییدیه‌های لازم از سوی موسس اخذ شود.
رعایت اصول علمی و فنی در ساخت دارو‌های ترکیبی و همچنین ارجاع بیمار به پزشک مربوطه از دیگر موضوعات مورد تاکید مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز