Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح شرط سنی درمعافیت کفالت تنها فرزند ذکور پدر و یا تنها نوه ذکور پدر بزرگ از ۷۰ به ۷۵ سالگی افزایش یافت. تاریخ انتشار: 14:43 - 21 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۹۶۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار "تقی مهری" رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح شرط سنی در معافیت کفالت تنها فرزند ذکور پدر و یا تنها نوه ذکور پدربزرگ از ۷۰ به ۷۵ سالگی تمام تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دوره‌های اعزام به خدمت کاهش یافت/اولین اعزام اردیبهشت ۹۹

وی ادامه داد: ضوابط و مقررات جدید معافیت کفالت پدر یا پدر بزرگ از اول فروردین سال ۹۹ اجرایی می‌شود، بنابراین مشمولانی که از ابتدای سال ۱۳۹۹ از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) درخواست خود را ثبت کنند، برابر ضوابط جدید یعنی سن ۷۵ سالگی تمام پدر یا پدر بزرگ به درخواست آنان رسیدگی می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: به درخواست‌های معافیت مشمولان واجد شرایطی که تا پایان سال ۹۸ از طریق دفاتر مذکور ثبت شده اند، برابر مقررات قبلی یعنی معافیت کفالت پدر بیش از ۷۰ سال رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه در معافیت کفالت پدر یا پدر بزرگ به علت بیماری شرط سنی وجود ندارد، افزود: در مواردی که پدر یا پدر بزرگ به علت بیماری نیازمند به مراقبت است، بدون در نظر گرفتن شرط سنی فرد نیازمند به مراقبت، مشمول می‌تواند درخواست خود را از طریق دفاتر پلیس +۱۰ ثبت و در صورت تایید شورای پزشکی وظیفه عمومی از خدمت وظیفه عمومی معاف شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در مورد شرایط کلی معافیت کفالت عنوان کرد: تنها فرزند ذکور بالای ۱۸ سال پدر و یا تنها نوه ذکور بالای ۱۸ سال پدر بزرگ در صورت نداشتن غیبت اولیه می‌توانند از این معافیت بهره‌مند شوند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه و یا از طریق سامانه تلفن گویای سازمان به شماره ۰۹۶۴۸۰، کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ ازآخرین قوانین و مقررات مطلع شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان وظیفه عمومی سربازی ناجا رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا معافیت کفالت پدر پدر یا پدر بزرگ ذکور پدر شرط سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند؛ اعلام کرد.

به گزارش ایسنا؛ روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن 66462026روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد