Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۱۰۱ هزار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکاری در یک ماهه اخیر در استان همدان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به لزوم عزم همگانی برای شکست کروناویروس، از تلاش مردم استان  به علت رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رعایت اصول بهداشتی در قسمت های مختلف پلیس استان که با مردم در ارتباط مستقیم هستند، گفت: تجهیزات و امکانات بهداشتی لازم به منظور رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از کروناویروس بین آنها توزیع شده است.

کامرانی صالح بیان کرد: برای مقابله با این بیماری همکاری های بسیار خوبی با ستاد مقابله با کروناویروس صورت گرفته و پلیس استان با تمام توان آماده همکاری با این ستاد برای انجام مأموریت های مربوط به مقابله با کروناویروس است.

این مقام انتظامی افزود: در راستای مقابله با شیوع این بیماری پلیس استان اقدام به سرکشی و نظارت بر قلیان سراها، منزل و سوئیت ها، کنترل ورودی های استان و مقابله با محتکران و گرانفروشان کرده است.

وی با اشاره به کشف بیش از ۱۰۱ هزار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکاری در یک ماهه اخیر در استان گفت: این اقلام شامل ۳۲ هزار دستکش، ۳۷ هزار ماسک، ۲۲ هزار لیتر محلول های ضدعفونی کننده و ۱۰ هزار ژله های ضدعفونی کننده بوده است که در این راستا ۲۰ نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به کنترل و تب سنجی افراد در ورودی های استان گفت: ورودی ها به صورت مستمر کنترل و افرادی که مشکوک به بیماری کرونا باشند، به قرنطینه منتقل می شوند.

دستور پلمب ۲ واحد تجهیزات پزشکی در همدان 

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه محصولات بهداشتی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان کشف و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است، گفت: از شروع طرح مبارزه با کروناویروس تعزیرات حکومتی همچنان گشت های مشترک را با سایر دستگاه های نظارتی برگزار می کند که تاکنون ۹۵ اکیپ بیش از ۴۳۸ واحد صنفی را بازرسی کرده و ۱۴۰ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

علیرضا حسن پور با بیان اینکه در همین رابطه علاوه بر پلمب سه واحد، دستور تعطیلی دو واحد تجهیزات پزشکی متخلف دیگر صادر شد، افزود: ۶۰ هزار دستکش جدید کشف و تاکنون در مجموع بیش از ۱۲۱ هزار عدد انواع دستکش تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰۰ لیتر الکل مربوط به یک کارخانه در شهرستان نهاوند نیز برای آزمایش و بررسی کیفیت آن به دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده و در صورت اخذ تأیید به مرجع مذکور تحویل می شود، خاطرنشان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس تجهيزات پزشكي احتکار تعزیرات حکومتی ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا ابوترابی گفت: واحد‌های صنفی نانوایی، کابینت سازی، فروش و تعمیر مبلمان و مشاور املاک با تشکیل پرونده به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی و اعمال قانون شدند.
 رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی افزود: حکم صادره این پرونده‌ها علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد‌های صنفی، به پرداخت جزای نقدی هم محکوم، که در هر پرونده جزای نقدی و مدت پلمب و نصب پارچه متفاوت بوده، که حکم‌های صادره اجرا و مختومه شده است.
ابوترابی گفت: این پرونده‌ها در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده که تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی بوده که برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد