Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم فوتبال ناپولی که نمی‌توانند بازی تیم‌شان با بارسلونا را از نزدیک تماشا کنند، دست به اقدامی خیرخواهانه زدند. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی در حالی خود را آماده بازی چهارشنبه هفته آینده با بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که برخی هواداران این تیم ایتالیایی بلیت این بازی را برای حمایت از تیم‌شان در نوکمپ تهیه کرده و آماده سفر به اسپانیا بودند، اما با تصمیم مقامات ایالت کاتالونیا و نمایندگان باشگاه بارسلونا، این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، تصمیم به برگزاری بازی پشت درهای بسته، اما پنج هزار هوادار ناپولی را که بلیت این بازی را خریداری کرده بودند، تحت‌تأثیر قرار داد و آنها نمی‌توانند بازی را در نوکمپ تماشا کنند.  

قیمت بلیت این بازی 70 یورو بود که به حساب آنها بازگردانده شد، اما هواداران ناپولی تصمیم گرفتند به مانند هواداران آتالانتا که آنها هم به دلیل مشابه شب گذشته (سه‌شنبه) از دیدن بازی تیم‌شان با والنسیا محروم بودند، این مبلغ را به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا به نهادهای مربوطه اهدا کنند.

این مبلغ در واقع به بیمارستان کوتونو می‌رسد که در تلاش برای مهار شیوع ویروس کروناست. هواداران ناپولی همچنین در تلاش هستند تا پول پرواز و هتل خود خود را هم بازپس بگیرند.

کرونا بازی بارسلونا - ناپولی را به ورزشگاه خالی کشاند/ برگزاری بازی‌های دو هفته آتی لالیگا بدون تماشاگر و احتمال لغو بازی‌های لیگ قهرمانان

ایتالیا که قلب شیوع ویروس کرونا در قاره اروپاست، در حال حاضر در قرنطینه است تا جلوی پیشرفت بیشتر این ویروس در این کشور گرفته شود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا ناپولی ویروس کرونا لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا ناپولی شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

سردار احمدرضا رادان، در نشست فصلی روسا و مدیران سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در قم با تقدیر از اقدامات و برنامه‌های سازمان عقیدتی اظهار داشت: روحانیون نقش برجسته‌ای در سازمان فخیم و عظیم انتظامی دارند.

فرمانده کل انتظامی کشور با تشریح عملیات وعده صادق گفت: دشمن تصور این که ما بتوانیم یک تیر هم به سمت او بزنیم را نداشت، خداوند قادر منان لطف فرمود، بر رزمندگان منت نهاد و عملیاتی انجام شد که بسیار پیچیده و دقیق بود.

وی افزود: عملیات وعده صادق معادلات را در موضوع امنیت جهانی تغییر داده است، این عملیات از جنس اقتدار بود و اقتدار ایران اسلامی در دنیا بعد از عملیات وعده صادق بسیار بالا رفت.

فرمانده کل انتظامی کشور یکی دیگر از ثمرات عملیات وعده صادق را افزایش انسجام در کشور دانست و بیان کرد: موشک برای ما انسجام به ارمغان آورده است و با این انسجام ما در جنگ همیشه بر دشمنان پیروزیم.

وی تصریح کرد: در حماسه هشت سال دفاع مقدس نیز دشمن متوجه شد که با جنگ نمی‌تواند در مقابل این ملت مقاومت کند و در روز‌های پایانی جنگ اذعان داشت که باید از درون به ایران حمله کنیم.

فرمانده کل انتظامی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد ضد ارزش‌ها را ارزش نشان دهد و به ارزش‌ها خدشه وارد کند و این یعنی بدون سلاح از درون به ما حمله کرده است. ضد عملیات "وعده صادق" یعنی تهی کردن ما از درون که دشمنان با شدت بیشتری از قبل می‌خواهند آن را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه این فتنه‌ها همگی با برنامه ریزی و هدفمندانه توسط دشمنان ایجاد شده و این برنامه ریزی‌ها در هر کشور دیگری جواب می‌داد، اما دشمنان ما نمی‌دانستند که ایران اسلامی مستحضر به نور ولایت است و بسیجیان مخلص دارد.

سردار رادان گفت: هدف دشمنان از ترویج بی حجابی در جامعه عفیف و متدین ایران اسلامی، در هم شکستن بنیان مقدس خانواده و به یغما بردن آن است و باید در این حوزه بسیار هوشمندانه عمل کنیم.

وی اقدام انتظامی در مقابله با بی حجابی را کاملاً قانونی و مدبرانه دانست و همراهی همه جانبه و عملی مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اجرای طرح نور را قابل تحسین کرد و افزود: اگر دل در گروه خدا ببندیم و پایدار و مقاوم باشیم خداوند در‌های رحمتش را یکی پس از دیگری به روی ما باز می‌کند.

فرمانده فراجا تصریح کرد: عقیدتی سیاسی یک رسالت خطیر دارد آن هم هدایت و ارشاد به سوی صراط مستقیم الهی است و ترویج معارف نورانی که بر همین اساس ترویج قرآن و نهج البلاغه در انتظامی کشور با جدیت اجرا می‌گردد، در کنار قرآن و نهج البلاغه می‌شود اراده‌های خودمان را برای اجرای ماموریت‌ها قوی کنیم.

وی خطاب به مدیران سازمان عقیدتی سیاسی بیان کرد: آنچه خوب است، حال دل است که می‌شود تقوای درونی و این کار شماست، این نقش شماست که از مسیر قرآن و نهج البلاغه تقوای درونی ایجاد کنید.

سردار رادان گفت: شما روحانیون امسال یک نقش ویژه در کار خودتان دارید آن هم ترویج و تعمیق قرآن و نهج البلاغه است موضوعی که با گزارش دهی و آماردهی میزان انجام کار را نشان نمی‌دهد بلکه آثار آن را کاهش تخلفات و و افزایش صداقت و شأنیت می‌توان دید، اگر کارکنان و خانواده‌ها با قرآن و نهج البلاغه انس بگیرند فضیلت‌ها اوج می‌گیرد و تخلفات کاهش پیدا خواهند کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با اشاره به اینکه توسعه را هزینه نمی‌داند تصریح کرد: توسعه را سرمایه می‌دانم و در توسعه منازل سازمانی و منازل مسکونی کارکنان جهشی را برنامه ریزی کرده ایم و پیشرفت خوبی داشته ایم، اما برای تحقق آن کمک شما را می‌طلبیم تا بتوانیم اقدامات بسیار خرسند کننده‌ای را برای کارکنان در این حوزه ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس