Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از برخورد یک دستگاه پژو با دو خودروی دیگر خبر داد و گفت: در نهایت این گاردریل کنار اتوبان بود که پژو را متوقف کرد. تاریخ انتشار: 14:55 - 21 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۰۶۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "محمد رازقی" گفت: ساعت ۲۰:۰۰ شب گذشته وقوع یک فقره تصادف در محدوده جنوب به شمال باقری قبل از رسالت به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: پژو ۲۰۶ پس از برخورد با پراید و تیبا به گاردریل‌های کناری برخورد کرده و سپس متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: در این تصادف پژو ۲۰۶ ابتدا با خودور‌های پراید و تیبا برخورد می‌کند و، چون راننده کنترلی روی وسیله نقلیه خود نداشته و همین طور جلو می‌رفته با گاردریل‌های کناری به شدت برخورد کرده و در نهایت متوقف می‌شود.

به گفته رازقی پس از بروز این حادثه و گیر افتادن یک کامیونت خاور پشت این تصادف، ترافیک نسبتا سنگینی ایجاد شده بود که با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور منطقه ۸ در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، کامیونت خاور با کمک جرثقیل از موقعیت خارج شد و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

بیشتر بخوانید تعداد دوربین‌ها پلیس ماهیانه بیشتر می‌شود/ آیا امکان بازبینی فیلم دوربین‌ها وجود دارد؟

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه پژو ۲۰۶ به علت عدم توجه به جلو ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه مقصر شناخته شده شد؛ کروکی تصادف تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل رانندگان خودرو‌های غیر مقصر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتظامی تصادف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز