Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا ابلاغیه عدم عرضه قلیان در سفره خانه ها و قلیان سرا ها با همکاری اتحادیه های مربوط به کلیه صنوف ابلاغ شده است،گفت: متأسفانه  روز گذشته در ادامه برخورد با واحدهای صنفی متخلف، از عرضه پنهانی قلیان توسط متصدیان دوقهوه خانه متخلف در محدوده هفت حوض و جنت آباد، مطلع شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اطمینان از صحت اطلاعات به دست آمده، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی، بیستم اسفندماه تیم هایی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به این دو واحد صنفی مراجعه و هر دو قهوه خانه پلمب شده و متصدیان متخلف این واحدها نیز دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

مرادی با تاکید بر ممنوعیت عرضه قلیان باتوجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم قطع کردن چرخه انتقال این ویروس به هموطنان، خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط توسط متصدیان واحدهای صنفی با آنان برخورد قانونی  شده و براساس قانون واحد صنفی آنها پلمب می شود.

به گزارش ایرنا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پایتخت دادسرا قانون قلیان قهوه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد

سرهنگ رضا صادقی پور، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو خبر درگیری در آدرس خیابان سهروردی شمالی ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد بلافاصله به محل مراجعه کرده و ۵ نفر آقا با صورت پوشانده، عینک، ماسک و دستکش در محل مشاهده شدند که قصد سرقت از یک کلینیک ترک اعتیاد را داشتند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله در مسیر‌های مختلف از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار پس از طی مسافتی موفق به دستگیری دو نفر از سارقان شدند و متهمان دیگر از محل گریختند.

سرهنگ صادقی پور بیان کرد: در بازرسی اولیه از متهمان شوکر و سلاح سرد کشف شد و متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اقدام به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند و طبق اظهارات شاکی متهمان قصد سرقت از کلینیک را داشتند و متهمان به کلانتری انتقال داده شدند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با توجه به متواری شدن سه نفر از متهمان خاطرنشان کرد: دستگیری سایر سارقان نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته و متهمان به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مقام قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • برخورد جدی با متخلفان عرضه سموم کشاورزی در محمودآباد
  • ساخت گونه ای جدید و بسیار خطرناک از ویروس ابولا توسط دانشمندان چینی
  • این سَم را فقط با یک تلفن درب منزل تحویل بگیرید!
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • بارش شدید باران در پایتخت
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد