Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌محمد عطابخش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سالمندان جزو گروه‌های پرخطرند و برای حفظ سلامتی آنها باید ملاقات‌ها کاهش یابد .

وی ادامه داد: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی اعم شبه خانواده، سالمندان، خانه‌های سلامت، کودکان کار و خیابانی گزارش نشده است.

این مسوول با اشاره به تب‌سنجی لیزری و محدودیت ورود وخروج پرسنل افزود: تمام مقیمان مراکز شبانه‌روزی بهزیستی به صورت روزانه تب‌سنجی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطابخش، پایش روزانه مراکز شبانه‌روزی زیر پوشش به ویژه سالمندان را در اولویت دانست که مرتب صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به آمادگی تیم اورژانس اجتماعی گفت: این سامانه همچون گذشته آماده ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان اجتماعی با رعایت اصول بهداشتی است.

از ۱۵۰ نفری که ازمایش کرونای انها در استان یزد مثبت بوده ۱۶ نفر فوت کرده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهزیستی سالمندان فوت معلولان یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار