Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:00:15 GMT

تغییر سبک زندگی برای مقابله با کرونا ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۶۸۷۱

تغییر سبک زندگی برای مقابله با کرونا ضروری است

دکتر محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، با اشاره به اینکه تجمعات یکی از علل شیوع ویروس کرونا است، افزود: تعطیل کردن فعالیت‌های اقتصادی و روال عادی زندگی در شرایط کنونی منطقی نیست و به جای آن باید رفت‌وآمدها و تجمعات محدود شود.
 
وی از پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه از قبیل محدودیت در فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی و اجرای طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تبریز و ضدعفونی کردن مراکز اقتصادی و بازار تبریز استقبال کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
پورمحمدی از اتحادیه‌های صنفی و تشکل‌های اقتصادی خواست تا بحث اطلاع‌رسانی و پیشگیری از عوامل شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند و برای کنترل این بیماری در کنار دستگاه‌های اجرایی مسوول تلاش کنند.
 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده از طریق داروخانه‌ها تأکید کرد و گفت: داروخانه‌ها مطمئن‌ترین شبکه توزیع این اقلام هستند و در صورت نیاز سایر نهادها نیز می‌توانند در این زمینه همکاری کنند.
 
پورمحمدی همچنین تداوم محدودیت تردد در مبادی ورودی استان را مورد تأکید قرار داد و از فرمانداران استان خواست با همکاری نهادهای مسئول، اقدامات کنترلی در مبادی ورودی شهرستان‌ها را تقویت کنند.
 
دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این جلسه، آمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونا را در استان ۱۷۵ نفر و تعداد فوت‌شدگان را ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: متوسط سن مبتلایان، ۵۸ سال و فوت‌شدگان، ۶۵ سال است.
 
در این جلسه مصوبات کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونا در خصوص روند فعالیت بازار و مجتمع‌های تجاری و تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی ویروس کرونا آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضائی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عوائد زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهرهای هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ بیان کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستاهای «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است، افزود: در این اقدام ۱۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، هشت مورد استخر و ۲۵ مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

کد خبر 6091836

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان