Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:19:49 GMT

دعوت هنرمندان به چالش بازتعریف فضاهای شهری 

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۷۱۷۴

دعوت هنرمندان به چالش بازتعریف فضاهای شهری 

 سومین فراخوان سالانه‌ بودجه‌ حمایتی پروژه‌های محسن که هم‌زمان با دهمین سالگرد تاسیس گالری اعلام شد، فرصتی دوباره برای محک و ارتقای هنرمندان جوان ایرانی و عرصه‌ای تازه برای خلق آثار در بستری متفاوت است.

بازه‌ سنی شرکت‌کنندگان در این فراخوان ۲۵ تا ۴۰ سال است و شرکت‌کنندگان در قالب فردی یا گروهی مجاز به شرکت در فراخوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر شخص یا گروه متقاضی تنها مجاز به ارائه‌ یک پروپوزال برای یکی از فضاهای پروژه‌های محسن است. با توجه به ماهیت سه فضای پاسیو (گلخانه)، بام و حیاط گالری محسن، آثار باید متناسب با تعریف فضا طراحی شوند.

در مرحله‌ اول هیات انتخاب از میان آثار ارائه‌شده، حداکثر ۵ پروپوزال برتر را برای هر یک از فضاهای پروژه‌های محسن کاندید کرده و در مرحله‌ دوم هیات داوران پس از مصاحبه با کاندیدهای مربوط، نام برنده‌ نهایی هر یک از فضاهای پروژه‌های محسن را اعلام خواهد کرد. مبلغ بودجه‌ حمایتی برای هر پروژه متناسب با ویژگی‌های آن، تا سقف ۱۰ میلیون تومان است.

آثار برگزیده به مدت ۳ هفته در گالری محسن به نمایش درمی‌آید. آرش حسینی، حمیدرضا آزاد، نیما بهروان و سروش قره باغی برگزیدگان دوره اول و پونه اوشیدری، شانا عبدالهیان، احسان علیزاده و ساناهین باباجانیاس برگزیدگان دوره دوم سالانه پروژه‌های محسن بودند.

علاقه مندان جهت شرکت در فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر تا ۱۸ اردیبهشت ۹۹ می‌توانند به نشانی پروژه های محسن مراجعه کنند.

برچسب‌ها گالری محسن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گالری محسن گالری محسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر موسوی با اشاره به برگزاری جشنواره روایان غدیر اظهار کرد: به همت کانون استان قزوین در اردیبهشت ۱۴۰۳ دومین فراخوان جشنواره استانی راویان غدیر با موضوع مدح و منقبت حضرت علی (ع) و واقعه تاریخی غدیر منتشر شد.

وی با اشاره به قالب آثار ارسالی اظهار کرد: قالب آثار این جشنواره مداحی، شعرخوانی و سرود است و دو گروه سنی ۷ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۷ سال مخاطب آن هستند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ تعیین شده و زمان برگزاری آئین اختتامیه چهارم تیر خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و فضائل حضرت علی (ع)، فرهنگ عمیق و اهداف واقعه غدیرخم، ترویج فرهنگ علوی و تولید آثار در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فیلم آثار خود را در پیام‌رسان شاد با شماره ۰۹۹۱۹۷۲۷۵۱۳ ارسال کنند.

موسوی با اشاره به شرایط ارسال اثر به این جشنواره تاکید کرد: مدت زمان فیلم حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه باشد و مشخصات فردی در آن قید شود، فیلم‌برداری به صورت افقی، در نمای باز و بدون حرکت دوربین انجام شود.

وی با بیان اینکه آثار با فرمت mp۴ و حداکثر حجم ۱۶ مگابایت باشد، اضافه کرد: در بخش شعرخوانی شرکت کنندگان می‌توانند آثار شاعران مطرح کشور را به صورت دکلمه اجرا و برای جشنواره بفرستند، در این بخش شرکت کنندگان باید اثر را از حفظ داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: اجرای سرود باید به صورت زنده، در گروه‌های جداگانه دختر و پسر حداکثر با ۱۵ نفر انجام شود و حضور از هر دو پایه سنی در گروه سرود امکان‌پذیر است.

کد خبر 6096853

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»