Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:34:41 GMT

مجتمع تجاری محل احتکار اقلام بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۷۶۲۸

مجتمع تجاری محل احتکار اقلام بهداشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین رشیدی گفت: روز گذشته مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت، پس از اطلاع از دپو و احتکار مقدار زیادی ماسک در انبار یکی از مجتمع‌های تجاری غرب تهران، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، به طوری که مأموران پس از شناسایی انبار مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی وارد این مجتمع شده و در بازرسی از محل بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک احتکار شده کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان حدود ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه انبار واحد صنفی مذکور پلمب و یک نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

کد خبر 4875872 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ماسک طبی احتکار پلیس امنیت عمومی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران شهر تهران احتکار آتش نشانی دستگیری سارق آلودگی هوا نوروز قوه قضاییه روز درختکاری سیدابراهیم رئیسی محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

کد خبر 6090442

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس