Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان مازندران از کشف حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ماسک و دستکش خبر داد و گفت: با نظارت‌های صورت گرفته ۱۷ واحد متخلف در استان پلمب شد. تاریخ انتشار: 15:47 - 21 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۰۱۲

رئیس کل دادگستری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از ورود به موقع روسا و دادستان‌های حوزه قضایی به موضوع ویروس کرونا و احتکار کنندگان لوازم بهداشتی در استان خبر داد وگفت: دراین راستا ۳۹ پرونده قضائی تشکیل و ۳۹ متهم آن به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین اکبری اظهار داشت: با توجه به فرمایشات ریاست قوه قضاییه مبنی بر برخورد با متخلفین و احتکار کنندگان و گرانفروشان لوازم بهداشتی در این برهه از زمان با ورود به موقع دادستان‌ها وتلاش سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) واطلاعات سپاه استان بیش از ۱ میلیون و ۱۰۸ هزارو ۶۸۲ ماسک و دستکش در استان کشف شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: ازاحتکارکنندگان لوازم بهداشتی ۵۷ هزار و ۷۱ لیتر الکل و ۳۰ هزار پد الکلی، کشف و ضبط و بیش از ۱۷ واحد اعم از داروخانه و مرکزلوازم بهداشتی و انبار پلمپ شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری نیزاظهار داشت: از ۳۹ پرونده قضائی تشکیل شده، یکی از متهمین به جرم اخلال در نظام اقتصادی در قرار بازداشت به سر می‌برد و ۳۸ نفردیگر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام عالی قضایی استان تاکیدکرد: در راستای نظارت بر توزیع مواد شوینده و ماسک بین مردم، به دادستان‌های سراسر استان ابلاغ شده تا بدون هیچ چشم پوشی، برابر با قانون با احتکار کنندگاه مواد شوینده و ماسک برخورد قاطع بعمل آورند و هرگونه اغماض و تساهلی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: دستگیری عاملان انتشار اخبار کذب در خصوص ویروس کرونا در استان هرمزگان

وی تصریح کرد:از مسئولین مربوطه می‌خواهیم نیاز‌های اساسی در این بخش از قبیل شوینده‌ها و مواد ضد عفونی کننده و ماسک به میزان نیاز در دسترس بیمارستان‌ها ومردم قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: در رسیدگی به پرونده سودجویانی که در شرایط فعلی با احتکار اقلام مورد نیاز جامعه، به سلامت شهروندان لطمه می‌زنند هیچگونه اغماضی نخواهد شد و محتکرین به اشد مجازات پیش‌بینی شده در قانون محکوم خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مازندران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور در جریان بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس، ضمن مشاهده روند رسیدگی‌ها در شعب مختلف، از سوی مسؤولان مربوطه در جریان آمار ورودی پرونده‌ها و عملکرد این مجتمع قضائی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در جریان این بازدید، بر لزوم دقت نظر در روند تحقیقات، تسریع در رسیدگی و اجرای احکام و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

وی همچنین ضمن دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، دستورات لازم را به‌منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعان صادر کرد.

شایان ذکر است در جریان این بازدید، عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ارائه کرد.

کد خبر 6095270

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین