Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان  فرمانده انتظامی شهرستان سقز از پلمب ۹ واحد قهوخانه متخلف به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی توسط پلیس اماکن با همکاری شبکه بهداشت در این شهرستان در راستای مبارزه با شیوع و گسترش بیماری کرونا خبر داد.

سرهنگ حمید رضایی امروز(۲۱ اسفند) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور مبارزه با شیوع و گسترش بیماری کرونا و بررسی فعالیت و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی، مأموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی این شهرستان با هماهنگی قضائی و با همراهی عوامل شبکه بهداشت، از واحدهای صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازید و سرکشی که توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس انجام شد، تعداد ۹ واحد قهوخانه به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمب و به تعداد ۳۶ واحد قهوخانه تذکر کتبی داده شد.

رضایی بیان کرد: مأموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی سقز با همکاری ادره ورزش و جوانان شهرستان ضمن بازدید از باشگاه‌های ورزشی سطح شهرستان به تعداد ۶۹ باشگاه ورزشی تذکرات لازم در خصوص لزوم رعایت موارد بهداشتی در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا داده شد.

وی از اعلام تذکر به ۲ واحد شهربازی و ۲۰ واحد کلوپ و گیم نت خبر داد و اعلام کرد: در این بازدیدها به مدیران و مسئولان واحدهای مربوطه درخصوص رعایت موارد بهداشتی و قوانین و مقرارت اماکن عمومی آموزش لازم ارائه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با اشاره به اینکه داشتن پروانه فعالیت و دیگر مجوزهای قانونی از الزامات فعالیت واحدهای صنفی است، یادآور شد: پلیس به طور مستمر اقدامات کنترلی و نظارتی خود را انجام می‌دهد، ضمن اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به پلیس اماکن عمومی اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلمپ استانی اجتماعی موارد بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم

محمد افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: طی گشت بازرسی همکاران این مدیریت از واحد‌های نانوایی سطح شهر، این واحد نانوایی به دلیل فعالیت، بدون اخذ مجوز از کارگروه آردو نان و اتحادیه اصناف شهرستان متخلف شناخته شد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب