Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:46:21 GMT

فراخوان شعر با موضوع قم منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۷۷۱۱

فراخوان شعر با موضوع قم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حوزه هنری قم اعلام کرد فراخوانی شعری با موضوعات قم شهر اهل بیت (ع)، قم شهر انقلاب و جهاد، قم شهر علم و فضیلت و شخصیت و هویت شهر قم منتشر شده است.

شاعران تا ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا اشعار خود در انواع قالب کلاسیک را در پیام رسان‌های ایتا و تلگرام به نشانی @poemqom ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشعار منتخب هم‌زمان با نوروز ۱۳۹۹ در فضای مجازی منتشر می‌شود و به ۱۰ برگزیده این فراخوان کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

فراخوان شعر با موضوع شهر مقدس قم به همت اراده کل ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم منتشر شده است.

کد خبر 4875905

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری قم قم شهر قم شعر بوشهر ایلام گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد قزوین احتکار ماسک طبی شیراز بیرجند شیوع کرونا استانداری سمنان قربانیان کرونا زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • رمان «تو خواب میکائیل هستی» رونمایی می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • رمان «تو خواب میکاییل هستی» رونمایی می‌شود
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد