Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:13:42 GMT

اجرای طرح بهسازی محیطی محله صفا در منطقه ۱۳

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۷۷۹۷

اجرای طرح بهسازی محیطی محله صفا در منطقه ۱۳

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد معما، شهردار ناحیه یک منطقه گفت: با توجه به نقش محوری و اصلی خیابان صفا در ناحیه یک و دستور اکید شهردار منطقه در زمینه بهسازی و نوسازی بافت فرسوده، شهرداری ناحیه یک منطقه با همکاری دفتر توسعه محله‌ای نسبت به تهیه طرح بهسازی خیابان صفا و معرفی آن به سازمان نوسازی اقدام و نیازسنجی این طرح از طریق مشورت با ساکنان پیرامون این گذرو شورایاری‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات عمرانی خیابان صفا به عنوان یکی از پروژه‌های بهسازی محیطی در فضایی به مساحت حدود ۶۰۰۰ مترمربع با هدف بهبود کیفیت بصری و زیست محیطی محدوده با همکاری سازمان نوسازی و شهرداری منطقه ۱۳ آغاز شد. شهردار ناحیه یک اظهار داشت: این طرح در قالب پیاده روسازی حد فاصل اتوبان امام علی ( ع) و خیابان ۱۷ شهریور با هدف مناسب سازی فضا برای حضور معلولین و گروه‌های کم توان حرکتی، ایجاد سرزندگی، نشاط و امید در میان ساکنین و محوطه سازی همگون در عقب نشینی‌های صورت گرفته بواسطه نوسازی بناهای مجاور در تمام طول مسیر طراحی و وارد مرحله اجرا شده است. وی ادامه داد: از دیگر طرح‌های صورت گرفته، جداره سازی و زیر سازی دیوارهای کوچه عابدینی است که در نظرداریم با ترسیم نقاشی دیواری و جانمایی گلدان‌های گل، جلوه‌ای زیبا به این محدوده ببخشیم. کد خبر 4875546

منبع: مهر

کلیدواژه: نوروز شهرداری تهران محلات شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران شهر تهران احتکار نوروز آتش نشانی دستگیری سارق آلودگی هوا قوه قضاییه روز درختکاری سیدابراهیم رئیسی ماسک طبی ناحیه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد

ساختمانی در خیابان زمرد واقع در محله اندیشه شهر تبریز مدتهاست به صورت نیمه کاره رها شده است. اما مشکلی که شهروندان را آزرده خاطر کرده است وجود سگ‌های ولگرد در این ساختمان است به طوری که آسایش را از آنها سلب کرده و موجب وحشت ساکنان این محله شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و خسته نباشید. مدتی است ساختمانی نیمه کاره در خیابان زمرد محله اندیشه شهر تبریز نیمه کاره رها شده است. در این ساختمان نیمه کاره سگ‌های ولگرد زیادی جمع می‌شوند و ساکنان جرات تردد در معابر را ندارند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود