Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:41:09 GMT

بسته‌های غذایی در بین محرومان اراک توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۷۹۷۰

بسته‌های غذایی در بین محرومان اراک توزیع شد

رئیس بسیج طلاب استان مرکزی از فعالیت‌ بسیج طلاب در مناطق محروم اراک خبر داد و گفت: بسته‌های غذایی در بین محرومان مناطق محروم اراک توزیع شد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، این روزها با گسترش شیوع ویروس کرونا در جامعه و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس با کمبود ماسک، الکل و مواد ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌ها روبه رو هستیم اما گروه‌های جهادی با راه‌اندازی کارگاه‌های مختلف اقدام به تولید و توزیع ماسک در مناطق محروم جامعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار اخبار احتکار الکل، ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط افرادی سودجو اما عده ای از افراد خیر و خیرخواه به صورت شبانه‌روزی برای تامین ماسک مورد نیاز مراکز درمانی و مردم در قالب گروه‌های جهادی خدمت می‌کنند.

علاوه‌بر اخبار داغ شایعات ویروس کرونا در فضای مجازی اما اخبار اقدامات گروه‌های جهادی برای مقابله با ویروس و جلوگیری از انتشار سریع آن سبب ایجاد موجی از امید و خودباوری برای مبارزه با این ویروس بین مردم می‌شود.

طلاب استان مرکزی هم در کنار سایر اقشار جامعه در خط مقدم مبارزه با این ویروس از ضدعفونی و گندزدایی معابر تا تولید و توزیع ماسک در سنگرهای مبارزه با کرونا خدمت می‌کنند.

دوخت و توزیع ماسک رایگان در مناطق محروم اراک

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به توزیع ماسک رایگان توسط گروه‌های جهادی گفت: در راستای ضدعفونی و گندزدایی معابر برای پیشگیری از شیوع  ویروس کرونا در جامعه این کار توسط گروه‌های جهادی در مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان اراک انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم بسیج طلاب توزیع ماسک رایگان در مناطق محروم اراک است که در منطقه فوتبال و شهرک ولیعصر(عج) توسط 25 نفر از طلاب تقریبا 300 عدد ماسک به همراه مواد ضدعفونی کننده توزیع می‌شود.

حضور طلاب و روحانیون استان مرکزی در جهاد درمانی / 500 هزار بسته ضدعفونی‌کننده توزیع شدروزهای طلایی مهربانی در طلائیه پردیس / عزم طلاب جهادگر نویددهنده شکست کروناست + تصاویرضدعفونی اتومبیل‌های شخصی اصفهانی‌ها توسط طلاب جهادگر + تصاویر

کارگاه دوخت ماسک در سازمان بسیج طلاب استان مرکزی راه‌اندازی شد

وی ادامه داد: کارگاه دوخت ماسک در سازمان بسیج طلاب استان راه‌اندازی شده که در دو شیفت کاری فعالیت می‌کند و روزانه تقریبا یک هزار تا یک هزار و 500 ماسک تولید می‌شود، ماسک‌ها دولایه، قابل شست‌و‌شو و از کیفیت بالا برخوردار هستند.

رجبی تصریح کرد: با همکاری خیران توزیع بسته‌های غذایی نیز در مناطق محروم انجام می‌شود که تاکنون 40 بسته غذایی شامل برنج، سیب زمینی، روغن و غیره آماده شده است.

انتهای پیام/713/ش

R7980/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق محروم اراک طلاب استان مرکزی بسیج طلاب استان مناطق محروم گروه های جهادی ضدعفونی کننده توزیع ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر