Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@10:27:17 GMT

پرواز دیدنی پاراگلایدرها بر بام نفت ایران +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۷۹۸۲

پرواز دیدنی پاراگلایدرها بر بام نفت ایران +تصاویر

پاراگلایدر یک وسیله نوظهور پروازی است که به سرعت در ایران در حال توسعه است. از لحظه ای که پرواز را تجربه می کنید، بر روی زمین با چشمانی دوخته به آسمان قدم خواهید برداشت، جایی که آنجا بودید و مشتاق بازگشت به آنجا هستید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ رشته ورزشی پاراگلایدر یکی از رشته های ورزشی کوهستانی، مهیج و از پر طرفدار ترین رشته های توریستی ورزشی در دنیاست، این پرواز بدون نیاز به آمادگی یا مهارت خاص تنها نیاز به آرامش دارد تا شما را به اوج لذت و آرزوی دیرینه بشریت یعنی پرواز برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها شاهد پروازهای زیبا در سایت پروازی "شهرک هدایت" گچساران هستیم،در پرواز با پاراگلایدر به دلیل نداشتن هیچ کابینی همانند یک پرنده واقعی در هوا غوطه ور هستید و لذت واقعی پرواز را حس می کنید.

پاراگلایدر یک وسیله نوظهور پروازی است که به سرعت در ایران در حال توسعه است، این وسیله ساده‌ترین وآخرین دستاورد بشر برای پرواز شخصی بوده و با توجه به این‌که وزن و حجم کوچکی دارد به‌راحتی قابل حمل است.

این درحالی است که در یک پرواز تفریحی می توان حداقل یک ربع و حداکثر نیم ساعت و در شرایط مناسب هوایی حتی بیشتر در پرواز باشید.

پاراگلایدرینگ یا اصطلاحا چترپری، یک ورزش تفریحی و رقابتی هیجان‌انگیز است. هنگام پرواز، خلبان آن، پرواز را با یک پاراگلایدر که در واقع نوعی بادپر است تجربه می کند، این وسیله موتور ندارد و نشست و برخاست آن توسط پاهای خلبان انجام خواهد شد.

 

درادامه تصاویری از پرواز دیدنی پاراگلایدرها دربام نفت ایران را شاهد باشید.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)

 

 

 

منبع :فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تصاویر دیدنی از نخستین تلاش بچه زرافه برای راه رفتن (فیلم)
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی (فیلم)
  • فرآیند پخت انواع نان محلی در ترکیه (فیلم)
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)