Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم منتخب از ستاره های فوتبال جهان از نگاه ام باپه را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما تیم منتخب از ستاره های مطرح فوتبال جهان از دید کیلین ام باپه ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن را آماده کرده ایم.

یلین ام‌باپه لوتان (زادهٔ ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸) بازیکن فوتبال حرفه‌ای اهل فرانسه است که در پست مهاجم برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دومین بازیکن گران‌قیمت و نیز باارزش‌ترین بازیکن جهان است.
اپه به دلیل استعداد، سرعت و شتاب زیاد، و توانایی بسیار در گلزنی و دریبل‌زنی مورد توجه قرار گرفته‌است.

ام باپه  فوتبال حرفه‌ای را در سال ۲۰۱۵ که تنها ۱۶ سال سن داشت، از باشگاه موناکو در لیگ ۱ فرانسه شروع کرد و درحالیکه فصل ۱۷–۲۰۱۶ در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت، با این تیم به قهرمانی در لیگ فرانسه رسید. او در این فصل جوایز بهترین بازیکن جوان لیگ ۱ فرانسه و پسر طلایی را دریافت کرد. استعداد و درخشش امباپه مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفت و این باشگاه ابتدا او را در فصل ۱۸–۲۰۱۷ به صورت قرضی در اختیار گرفت و سپس با پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی امباپه را جذب کرد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ام باپه پاری سن ژرمن ام باپه پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟

تیم فوتبال الاتحاد عربستان قصد دارد سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در فصل جاری لیگ عربستان علی رغم جذب بازیکنان مطرحی چون کریم بنزما، انگولو کانته، احمد حجازی و ژوتا نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و گوی رقابت را به رقیب خود یعنی الهلال واگزار کرد.

به دنبال این ناکامی ها، مسوولان باشگاه قصد دارند در فصل آینده به خریدهای نجومی خود ادامه دهند و در هفته های اخیر اخباری مبنی بر تمایل این تیم به جذب «محمد صلاح» مهاجم مسلمان لیورپول منتشر شد. اما به نظر می رسد این بازیکن تمایلی به خروج از آنفیلد ندارد و الاتحاد باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

«رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شده است که «سون هیونگ مین» بازیکن کره ای تاتنهام به گزینه مدنظر این تیم عربستانی تبدیل شده است و هرچند محمد صلاح همچنان گزینه اصلی این تیم است اما از آنجا که مذاکرات با این بازیکن به کندی پیش می رود به همین دلیل سون هیونگ مین به جدی ترین گزینه برای ببرهای آسیا تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است