Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: تست کرونای سرپرست ابن وزارتخانه منفی است. تاریخ انتشار: 16:13 - 21 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۱۱۴

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی چند روز قبل به دلیل بروز کسالت به بیمارستان مراجعه و با توجه به مشکوک بودن علائم، از وی؛ تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه جواب آن منفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به علائم، آزمایشات مربوط به قلب نیز برای وی انجام و مشکلی در این زمینه نیز مشاهده نشده است.

بر اساس تشخیص پزشکان، مشکل وی از گوش میانی بوده که چند روز استراحت توصیه شده است.

در حال حاضر سرپرست وزارت جهادکشاورزی، امور اجرایی وزارتخانه را به طرق مختلف ویدئو کنفرانس، ارتباط تلفنی، حضور در وزارتخانه برای مسائل مهم، بررسی نامه‌ها و گزارش‌ها انجام و دستورات لازم را به موقع صادر کرده به نحوی که هیچگونه موضوعی معطل نماند.

در ضمن در فضای ملتهب کنونی و نگرانی‌های حادث شده، از رسانه‌ها انتظار می‌رود در انتشار اخبار دقت و حساسیت بیشتری داشته و هرگونه سوال و ابهام را قبل از انتشار، صحت و درستی آن را از طریق ارتباط با مرکز روابط عمومی جویا شوند.

بیشتر بخوانید: تست کرونای وزیر صنعت منفی بود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کروناویروس وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان