Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور در رابطه با اعلام آمار و ارقام در خصوص بیماری کرونا از سوی افراد غیرمسئول اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دادستان کل کشور در رابطه با اعلام آمار و ارقام در خصوص بیماری کرونا از سوی افراد غیرمسئول اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به برخی اظهارات و نقل قول‌های غیرمسئولانه و بعضا مغایر واقعیت روزهای اخیر توسط تعدادی از مدیران و مسئولین و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی در بخش‌های دولتی و عمومی، در محافل و نشست‌های مختلف رسمی و اداری و نیز انتشار اینگونه مطالب در رسانه‌های عمومی و سایر رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی نسبت به آمار مرتبط با بیماری کوید ۱۹ (کرونا) که موجب تشویش اذهان عمومی، برهم زدن امنیت روانی جامعه، تزلزل آفرینی در اعتماد و انسجام اجتماعی و اخلال در فرآیند ارائه خدمت در نظام سلامت و سایر عرصه‌های مدیریتی کشور شود، علاوه بر اینکه بموجب مواد ۲۸۶، ۶۹۸ و ۷۴۶ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) عملی مجرمانه و مستوجب تعقیب قضایی و مجازات است، تبعات نگران کننده ای را بدنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به اینکه به موجب مصوبات لازم الاجرای ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اطلاع رسانی در این خصوص، صرفا باید از طریق آن ستاد انجام شود و هر اظهارنظری خارج از روال مقرر، اقدامی خلاف مصالح و امنیت ملی کشور تلقی و با مرتکب بر اساس قوانین مربوط برخورد خواهد شد.


با توجه به مراتب مذکور، در این شرایط از آحاد مردم فهیم، دلسوز و هوشمند جامعه انتظار می‌رود، ضمن توجه موکد به توصیه‌ها و تدابیر دلسوزانه مسئولین و کارکنان ایثارگر نظام سلامت کشور، با همدلی و همیاری بیشتر و ارتقاء و ترویج حس تعاون و نوع دوستی، دست اندرکاران و جهادگران این عرصه را مورد حمایت و پشتیبانی جدی قرار دهند و با کسانی که با بی توجهی یا عامدانه، زمینه ایجاد ناامنی روانی در جامعه را فراهم می‌کنند، از جمله بیگانگان خائن به عزت و شرف ملت عزیز ایران اسلامی همراهی نداشته باشند.

محمد جعفر منتظری/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آبشار لوه مسدود شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش گفت: در پی فوت ۲ مسافر در کمتر از ۱۰ روز در آبشار لوه، مسیر دسترسی به این آبشار مسدود شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدسعید جباری اظهارداشت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان 10 روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز  آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند ، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است، آغاز شد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی