Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه هیأت دولت که به ریاست حجت الاسلام روحانی برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات و برنامه های «ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا» به هیأت وزیران ارائه داد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،  در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت که به ریاست حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات و برنامه های «ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا» به هیأت وزیران ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس روحانی با استانداران قم، گیلان و مازندران درباره شیوع "کرونا"روحانی: باید تردد به حداقل ممکن برسد

 

در این جلسه، هیأت وزیران به تفصیل عملکرد و برنامه‌های «ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا» و نیز ابعاد اقتصادی، اجتماعی و حقوقی آن را بررسی کرد.

همچنین لزوم غربالگری، کنترل سفرها، نحوه جبران تعطیلات مراکز آموزشی و لزوم تداوم آموزش، کسب و کار، تولید و راه های رونق کسب و کار، افزایش تجهیزات بیمارستانی و جبران خدمات کادر پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در هر مورد اتخاذ شد.

انتهای پیام/

R1381/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رئیس جمهور ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور ویروس کرونا رئیس جمهور ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل احمدی در دیدار با مهدی حسین‌پور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و مدیرکل استاندار استان کردستان اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد صادرات و واردات از مرز باشماق مریوان، نیازمند آزمایشگاه استاندارد برای کنترل کیفی کالاها و مشتقات نفتی است.

وی گفت: هم‌اکنون استاندارد در مرز باشماق نماینده‌ای به منظور کنترل کالا دارد و هنوز آزمایشگاه رسمی و ثابتی در این مرز وجود ندارد.

وی ایجاد یک مرکز نمونه‌برداری ثابت استاندارد را در مرز باشماق لازم دانست و افزود: باتوجه به حجم زیاد صادارات و واردات کالا در مرز باشماق کنترل بر صادرات کالا در این مرز ضروری است.

احمدی تأکید کرد: در همراهی و حمایت از اداره‌کل استاندارد استان کردستان برای تقویت نظام تحولی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار گفت: بدون تردید توفیق سازمان ملی استاندارد ایران پس از ۲۶ سال در اعتبار سنجی به کالای ایرانی و عرضه آن به ۱۱۰ کشور جهان نشان از حاکمیت مدیریت جهادی با رویکرد انقلابی و مردمی ریاست سازمان ملی استاندارد ایران است.

مهدی حسین‌پور از حمایت و پشتیبانی در اتمام پروژه ساختمان صادرات و واردات استاندارد استان کردستان در مرز باشماق از فرماندار شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097972

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود