Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:24:55 GMT

کنایه سنگین ریو فردیناند به ژوزه مورینیو !

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۹۰۵۷

کنایه سنگین ریو فردیناند به ژوزه مورینیو !

مدافع سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد معتقد است که مورینیو باید از هواداران تاتنهام عذرخواهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در خانه لایپزیش مقابل این تیم با نتیجه 3-0 شکست خورد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل این  تیم آلمانی با حساب 4-0 شکست  خورده باشد و نایب قهرمان فصل گذشته فوتبال اروپا خداحافظی تلخی با رقابت های لیگ قهرمانان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کنفرانس خبری بعد از مسابقه، اما ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام گفت تیمش در تابستان پیش رو به خرید تعداد زیادی بازیکن نیاز نخواهد داشت و او  مطمئن است تاتنهام سال آینده با بازگشت بازیکنان مصدومش، وضعیت به مراتب بهتری را تجربه خواهد کرد. مورینیو در این کنفرانس برخلاف معمول از هیچیک از بازیکنانش انتقادی نداشت و آنها را شایسته سرزنش نمی دانست.


حالا یک روز پس از این مسابقه و در شرایطی که این شکست سنگین برای اسپرزها حواشی زیادی به همراه داشته و بسیاری مربیگری ژوزه مورینیو را که مقابل ناگلزمان 32 ساله مغلوبی کامل بود را زیر سوال برده اند، ریو فردیناند نیز آقای خاص فوتبال دنیا را از کنایه بی نصیب نگذاشته است.

 

 


ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد با انتشار توئیتی که در آن آخرین توئیت "دله علی" ستاره تاتنهام را نیز که از هواداران تیم عذرخواهی کرده است آورده و نوشته که هواداران اسپارز انتظار دارند که حرف های دله علی را از زبان مربی‌شان بشوند نه از زبان یکی از بازیکنان تیمشان.

 

فردیناند مدافع سابق منچستریونایند بدون اینکه نامی از مورینیو بیاورد، نوشته است:« دله علی حرف های بسیار خوبی زده که بالاتر از سن او است. حرف های کاملا صادقانه پس از شکستی سنگین؛ اما همانطور که من در برنامه دیشب گفتم، دله علی حرف هایی را زده که هواداران تاتنهام می خواهند از مربی تیمشان بشوند.»

 

دله علی پس از پایان بازی و در مصاحبه ای ضمن اشاره به این نکته که عملکرد بازیکنان به اندازه کافی خوب نبوده، از هواداران تاتنهام که راه زیادی را برای تماشای بازی به آلمان سفر کرده بودند، عذرخواهی کرد و آنها را شایسته کسب نتایجی به مراتب بهتر از این ها دانست.

منچستر یونایتد تاتنهام ریو فردیناند ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد تاتنهام ریو فردیناند ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد

آقای خاص انتظار دارد آموریم دوران موفقیت‌آمیزی را در پیش داشته باشد. 

ژوزه مورینیو از روبن آموریم، گزینه نشستن روی نیمکت وست هم حمایت کرده، و معتقد است او می تواند در «هر» لیگی موفق شود.

طرفداری | به گزارش گاردین، ماه گذشته، سرمربی اسپورتینگ لیسبون برای مذاکره با چکش‌ها در مورد جایگزینی دیوید مویس، به لندن پرواز کرد. هنوز تصمیم نهایی در مورد آینده سرمربی اسکاتلندی گرفته نشده است، اما به نظر می‌رسد با پایان قراردادش، او به احتمال زیاد برای دومین‌بار این باشگاه را ترک خواهد کرد.

وست هم همچنین با خولن لوپتگی، سرمربی سابق رئال مادرید صحبت کرده، که گفته می‌شود پس از جدایی از وولورهمپتون پیش از آغاز فصل جاری، همچنان در انگلیس زندگی می کند. پائولو فونسکا، سرمربی لیل و هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ نیز در رادار این باشگاه قرار دارند.

پیش از اینکه لیورپول در نهایت برای جانشینی یورگن کلوپ سراغ آرنه اسلوت برود، آموریم به شدت به این تیم لینک می‌شد. آموریم در اولین فصل حضور خود به عنوان سرمربی در سال 2021، اولین قهرمانی اسپورتینگ در لیگ پس از 19 سال را به دست آورد و اکنون در مسیر تکرار این موفقیت قرار دارد؛ چرا که تیم او در حال حاضر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه خود بنفیکا، پیشتاز است.

این سرمربی 39 ساله، پیش از این با مورینیو که پیش از رفتن به باشگاه های بزرگ اروپایی، با پورتو به شهرت رسید، مقایسه شده است. در حالی که آموریم این ایده که او می‌تواند «مورینیوی بعدی» باشد را رد کرده است، «آقای خاص» از هموطن خود برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ حمایت کرده است.

این سوالی است که نباید به آن پاسخ دهم، اما چه می‌توانم به شما بگویم؟ او را به عنوان یک فرد دوست دارم، همچنین او را به عنوان یک مربی دوست دارم. فکر می‌کنم او توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد. اما او همین حالا هم در یک لیگ خوب و در یک باشگاه عالی حضور دارد. این تصمیم اوست و بستگی به باشگاه‌هایی دارد که او را می خواهند یا نمی خواهند. از نظر من واضح است که من او را هم به عنوان یک فرد و هم یک مربی، را دوست دارم.

بیشتر بخوانید:

کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • فردیناند: وین رونی معتقد بود از فن نیستلروی بهتر است / فیلم
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!