Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:02:37 GMT

کشف ۱۸ هزار دستکش طبی در مرز دوغارون

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۹۰۸۰

کشف ۱۸ هزار دستکش طبی در مرز دوغارون

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد دستکش داخل بار صادراتی جاسازی شده بود تا بطور غیرقانونی به کشور افغانستان حمل شود.

محمد کوه‌گرد افزود: در این ارتباط یک فرد متخلف تبعه افغانستان بازداشت شده است.

وی ادامه داد: پرونده این تخلف از سوی واحد قضایی گمرک مرزی دوغارون تشکیل شده و ارزش ریالی این محموله قاچاق از سوی کارشناسان در حال برآورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان خراسان رضوی، طی ۱۰ روز گذشته دو محموله دستکش به تعداد ۱۶۵ هزار جفت در این گمرک کشف و ضبط شده است.

کوه‌گرد افزود: با توجه به شرایط ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا در کشور در صورت مشاهده هرگونه خروج غیرقانونی اقلام بهداشتی مورد نیاز با متخلفان برخورد می‌شود.

گمرک مرزی دوغارون میان ایران و افغانستان در ۱۸ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد. شهرستان تایباد نیز در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خراسان رضوی جنوب شرقی قاچاق کشف و ضبط مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه خواجه لرزید

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۴:۱۹ امروز منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر تکان خورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۴۳، عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان)، ۲۲ کیلومتری مسجد سلیمان (خوزستان)، ۳۹ کیلومتری لالی (خوزستان)، ۱۱۳ کیلومتری اهواز و ۱۳۶ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

کد خبر 6091158

دیگر خبرها

  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • قلعه خواجه لرزید
  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن