Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از توزیع پک بهداشتی پیشگیری از کرونا بین کودکان کار در اراک خبر داد و گفت: کودکان کار آموزش، ماسک و موادضدعفونی‌کننده دریافت کردند. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، دوران کودکی برای هر فردی دورانی شیرین و سرشار از شور و شوق بازی‌های کودکانه و شیرینی تحصیل در کنار دوستان است اما برای کودکان کار دوره‌ای تلخ و به دور از شیرینی‌های کودکانه است زیرا در سرما و گرمای طاقت‌فرسا در پشت چراغ قرمز مجبور به کار کردن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تربیت، تحصیل، سلامت جسمی و روحی کودکان برای هر خانواده‌ای امری مهم و ضروری است اما کودکان کار که به دلایل مختلف از جمله مشکلات خانوادگی، طلاق والدین و یا حتی مرگ سرپرست خانواده و سایر موارد مجبور به کار هستند و اوقات فراغت خود را با کار کردن سپری می‌کنند به سلامت جسمی و فیزیکی آنها کمتر توجه می‌شود و در معرض خطر قرار دارند.

این روزها که با شیوع ویروس کرونا در جامعه برنامه‌ها و اقدامات مختلفی در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در ادارات، اماکن عمومی، بازار و سایر اماکن انجام شده اما به کودکان کار توجه کمتری شده زیرا این کودکان هم ساعات طولانی را در خیابان‌ها، معابر و اماکن عمومی هستند و غافل از اینکه شاید به واسطه ارتباط با افراد مختلف، خود نیز ناقل ویروس کرونا باشند.

با توجه به هزینه‌های خرید ماسک، الکل و مواد ضد عفونی‌کننده تامین آنها توسط کودکان کار سخت شده به همین سبب مسئولان برای تهیه اقلام بهداشتی و توزیع آنها بین کودکان کار باید توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا کوکان کار هم قشری آسیب‌پذیر در برابر این بیماری هستند.

رئیس سازمان بازرسی: مدیران خط مقدم مقابله با کرونا، نگران موانع قانونی نباشندمدیرکل تأمین اجتماعی گلستان بر اثر کرونا درگذشتآخرین اخبار کرونا در دماوند| 18 بیمار قطعی مبتلا به کرونا شناسایی شد / 7 بیمار بهبود یافت

توزیع پک بهداشتی بین کودکان کار استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به توزیع ماسک بین کودکان کار گفت: در راستای پیشگری از شیوع ویروس کرونا در استان اقدامات و برنامه‌های مختلفی توسط مسئولان انجام شده به طوری که در هفته‌های گذشته شاهد کاهش ساعات کار ادارات و ضدعفونی ادارات بودیم.

زهرا امینی افزود: علاوه‌بر اقدامات ضدعفونی و گندزدایی ادارات، اماکن عمومی، معابر، بازار و غیره در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس کودکان کار نیز نباید فراموش شوند زیرا کودکان کار هم در معرض خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند و این روزها باید بیشتر به آنها توجه کرد.

آموزش کودکان کار اراکی درباره پیشگیری از ابتلا به کرونا

وی ادامه داد: پک بهداشتی شامل ژل ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش یک‌بار مصرف بین تعدادی از کودکان کار در سطح شهرستان اراک توزیع شد که امیدواریم کودکان کار هم با رعایت نکات بهداشتی در زمینه مقابله با این ویروس همکاری داشته باشند.

امینی تصریح کرد: مردم هم علاوه‌بر رعایت نکات بهداشتی در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس در جامعه باید همکاری بیشتری داشته باشند تا شاهد سیر نزولی مبتلایان به این ویروس در استان باشیم.

انتهای پیام/713/ش

R7980/P/S6,73/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بین کودکان کار ویروس کرونا پک بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان

به گزارشی خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، جمعی از اعضای هیات مدیره، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سید مجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

کد خبر 6092290

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان