Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور اظهارداشت: با توجه به شرایط عمومی کشور پس از شیوع ویروس کرونا و توقف فعالیت تمامی مراکز فرهنگی هنری، مراکز مشارکتی نیز در ماه اسفند، امکان ارائه خدمات به شهروندان را نداشته و بر این مبنا، حق امتیاز مجوز فعالیت این مراکز در ماه اسفند، بخشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با استناد به مفاد دستورالعمل تأسیس و فعالیت مراکز مشارکتی، این مراکز حق امتیاز خود را به صورت فصلی پرداخت می‌کنند.

فاطمیان‌پور افزود: با توجه به شرایط موجود، مقرر شده است که وصول چک حق امتیاز این مراکز در فصل زمستان سال ۹۸ هم به بهار سال ۹۹ و تثبیت فعالیت‌های مراکز مشارکتی پس از عبور از بحران موکول شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: فعالیت مجموع ۱۳۵ خانه فرهنگ و خانه کودک و کتابخانه مشارکتی این سازمان به منظور حفظ بهداشت و ایمنی برای مقابله با شیوع این ویروس، در ماه اسفند به طور موقت متوقف شده و پس از گذار از این دوران در کشور، فعالیت این مراکز با قوت ادامه خواهد داشت.

وی اظهارداشت: مراکز مشارکتی نماد مشارکت فعال و اثرگذار شهروندان دغدغه‌مند در سرمایه گذاری و توسعه برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی هستند.

فاطمیان‌پور گفت: بنابراین رویکرد، سازمان فرهنگی هنری همواره حامی فعالیت‌ها و خدمات این مراکز و همچنین توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های خانه‌های کودک، خانه‌های فرهنگ، کتابخانه‌ها و نگارخانه‌های مشارکتی بوده و خواهد بود.

به گزارش ایرنا، فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شامل بخش‌های آموزشی، نگارخانه‌ها و موزه‌ها نیز برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعلیق شده است.

فعالیت تمامی کتابخانه‌های این سازمان تا ساعت ۱۷ بوده و به جز بخش امانت، سایر بخش‌ها از جمله سالن‌های مطالعه، بخش مرجع و نشریات کودک و نوجوان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

همچنین مجموعه‌های ورزشی این سازمان شامل آبی و غیرآبی نیز به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا تعطیل است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲هزار و ۹۵۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرداری تهران شهر تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداری تهران شهر تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویروس کرونا شهرداری تهران شهر تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراکز مشارکتی ویروس کرونا فعالیت ها حق امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان

فریبا ولی‌پور  اظهار کرد: پس از رصد کودکان، اگر اختلال‌هایی مانند لاغری، کوتاهی قد و کم وزنی داشته باشند و این شرایط نتیجه سوء تغذیه باشد و نه بیماری، وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی لیست این افراد را در اختیار وزارت کار قرار می‌دهد تا از آنها حمایت شود.

وی با بیان اینکه امسال روند شناسایی این کودکان از طریق مجموعه مراکز بهداشتی استان ادامه دارد، گفت: براساس این قانون کودکان بین ۶ تا ۵۹ ماهه از دهک‌های یک تا هفت حمایت می‌شوند که برای دهک یک تا پنج، ماهانه یک میلیون تومان و برای دهک‌های شش و هفت ماهانه ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

ولی‌پور ادامه داد: به مادرانی که کودک کمتر از پنج ساله دارند و از اختلال لاغری، کم وزنی و کوتاهی قد ناشی از سوءتغذیه رنج می‌برند توصیه می‌شود به مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه تا پس از گذراندن مراحل آزمون وسع، آنها را به اداره کار برای حمایت معرفی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان افزود: مادران باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال نیز به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند تا پس از مشخص شدن دهک آنها وضعیت حمایت از آنها بررسی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد