Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی بازار تاریخی تبریز در فضای مجازی، اتاق اصناف از ما درخواست کرد که بازار مسقف و همه مجتمع های تجاری موجود در این کلان شهر به تدریج  ضدعفونی شوند؛ با توجه به گستردگی کار، مقرر شد عملیات ضدعفونی بر اساس برنامه مدون پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درخواست اتاق اصناف این بود که بازار سرپوشیده و تاریخی تبریز فردا و پس فردا توسط شهرداری و دیگر نهادهای مسوول به طور کامل ضدعفونی شود؛ بر این اساس از مردم درخواست داریم که در این مدت برای حفظ سلامتی خود و بازاریان، از تردد به این محل خودداری کنند؛ با توجه به اینکه عملیات ضدعفونی و گندزدایی در خیابان های اطراف بازار نیز انجام  می شود، در هسته مرکزی شهر تبریز  دستفروشی نیز وجود نخواهد داشت. 

ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل عمومی به هسته مرکزی شهر

وی اضافه کرد: از شنبه نیز دیگر مراکز و مجتمع های تجاری و بازارچه های موجود در سطح کلان شهر تبریز به شکل تدریجی ضدعفونی و گندزدایی می شوند و این عملیات تا تعطیلات عید به طول می انجامد.

فرماندار تبریز  گفت: در راستای ضدعفونی مرتب و منظم ناوگان حمل و نقل عمومی نیز از فردا ناوگان اتوبوسرانی، اتوبوس های تندرو و قطار شهری از ساعت شش تا هشت صبح و ۱۲ تا ۱۴ ظهر فعال خواهند بود و در بقیه ساعات برای انجام عملیات ضدعفونی تعطیل خواهند شد و این امر در مورد همه سطح شهر صدق می کند.

وی افزود: جمعه این هفته کل ناوگان حمل و نقل عمومی تعطیل است و خدمات ارایه نمی دهد؛ از شنبه آینده نیز حمل و نقل عمومی به هسته مرکزی شهر، ایستگاه های اتوبوسرانی میدان نماز، خاقانی و ارتش جنوبی، تردد نخواهند داشت و در پل قاری مسافران را پیاده می کند.

مهدوی اظهار کرد: در 6 ورودی کلان شهر تبریز نیز با حضور نیروهای پلیس راه، هلال  احمر و شبکه بهداشت و درمان از ورود خودروهای با پلاک غیراستانی به داخل شهر ممانعت می شود.  

وی ادامه داد:  در این 6 نقطه ساکنان خودروهای دارای پلاک استانی نیز از نظظر احتمال ابتلا به کرونا کنترل می شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تبریز بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تبریز بهداشت و سلامت ویروس کرونا تبریز بهداشت و سلامت حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان       + ۳۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان                       + ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                             بدون تغییر 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان        بدون تغییر

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود