Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تعویق دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق که قرار بود بهار ۹۹ برگزار شود و همچنین لغو بازی‌های لیگ برتری دست کم تا پایان فروردین، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که شنبه هفته پیش پس از بررسی عملکرد لژیونر‌ها به ایران آمده بود، کشورمان را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشکلاتی که برای پرواز‌های بین المللی ایجاد شده است فدراسیون فوتبال طبق درخواست سرمربی کروات از فرصت پرواز اضطراری‌ که به وجود آمده بود استفاده کرده تا اسکوچیچ بتواند برای دیدار با خانواده اش و جلوگیری از خطرات ویروس کرونا به کشورش بازگردد.

البته سرمربی تیم ملی در آخرین روز حضورش در کشورمان هم روز پرکاری را پشت سر گذاشت. او صبح امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای با محمدرضا ساکت، مدیر تیم ملی درباره بررسی برنامه‌های آتی تیم ملی برگزار کرد.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده اسکوچیچ اواخر فروردین به ایران بازمی گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی مسافر ریاض شدند

به گزارش "ورزش سه"، ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران جهت حضور در این سمینار دعوت کرد.

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فر و مرتضی منصوریان 7 داوری هستند که در این سمینار حضور خواهند داشت.

لازم به توضیح است، سمینار ای اف سی از 24 تا 28 جون 2024 (4 تا 8 تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

در این سمینار همچنین کلاس‌های وی ای ار و آزمون اتاق وی ای ار نیز برگزار خواهد شد.

این در حالی است که به‌زودی داوران لیگ نخبگان نیز انتخاب خواهند شد و احتمالا دو داور از ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد