Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری العهد، «محمد عبدالسلام» پس از آنکه سخنگوی جنبش انصارالله یمن از توافق دولت نجات ملی این کشور با دولت مستعفی «عبد ربه منصور هادی» بر سر مبادله اسرا خبر داد،، «عبدالقادر المرتضی» رئیس کمیته ملی امور اسرا در دولت نجات ملی امروز فاش کرد، این توافق شامل تحویل «ناصر هادی» برادر عبد ربه منصور هادی نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المرتضی همچنین درباره میزان موفقیت این توافق اعلام کرد: تلاش‌های بسیاری از سوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای نهایی کردن توافق تبادل اسرا در جریان است، اما این توافق تا برگزاری جلسه جدید در بیستم مارس متوقف شده است.

پیشتر محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرده بود: «در راستای اجرای توافق سوئد و مطابق با اصول توافق شده در پرونده ااسیران، بزودی در نشستی در اردن تحت نظارت سازمان ملل بر سر مبادله اسرا توافق شد تا به موجب آن، ۱۴۰۰ اسیر از دو طرف که از جمله آن‌ها سعودی‌ها و سودانی‌ها هستند آزاد شوند».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

هزاران تظاهرکننده در تل‌آویو گرد هم آمده و خواستار برکناری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

به گزارش نشریه تایمز اسرائیل، معترضان همچنین خواستار آزادی اسرای صهیونیست هستند که در غزه نگهداری می‌شوند. 

در حال حاضر گفته می‌شود پلیس برای مهار تظاهرات برخی از خیابان‌ها را مسدود کرده است. 

در ماه‌های ابتدایی جنگ، معترضان تنها خواستار توافق برای آزادی اسرا بودند، اما با افزایش نارضایتی از نتانیاهو، خواسته‌های آنان تغییر کرده است. طی هفته‌های گذشته، معترضان مکررا نتانیاهو را «مانع توافق» خوانده و خواستار استعفای وی شده‌اند. بسیاری از صهیونیست‌ها معتقد هستند نتانیاهو برای اهداف شخصی و حفظ جایگاه خود در قدرت به جنگ ادامه می‌دهد.

در همین حال، مذاکرات برای مبادله اسرا و توقف در جنگ علیه غزه ادامه دارد و رسانه‌های مصری از «پیشرفت قابل توجه» در آن خبر داده‌اند. یک مقام فلسطینی که نام او فاش نشده می‌گوید این بار اوضاع بهتر به نظر می‌رسد و امکان حصول توافق وجود دارد؛ به شرط آن که اسرائیل آنچه را برای تحقق آن لازم است، ارائه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس توافق مبادله اسرا: آزادی 800 اسیر فلسطینی در قبال 33 اسیر اسرائیلی
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حماس: برای رسیدن به توافق به قاهره می‌رویم
  • امام صادق(ع) چگونه جان امام بعد از خود را محافظت کردند؟
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • جزئیات چارچوب توافق تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه
  • گزارش المیادین از توافق حماس و اسرائیل برای آزادی اسرا