Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تماشای نمایش «ترانه‌های قدیمی»، اثر محمد رحمانیان

گروه فرهنگی ایران آنلاین: نمایش «ترانه‌های قدیمی» را محمد رحمانیان در سال 92 روی صحنه برد. اثری خاطره‌انگیز با ترانه‌هایی که ما در تمام این سال‌ها با خودمان زمزمه کرده‌ایم. این نمایش در همان زمان مخاطب فراوانی به دست آورد و پس از مدتی نیز فیلم این تئاتر روانه بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه در این اثر کاملا مشهود است، داستان‌های پراکنده‌ای است که با موسیقی به یکدیگر وصل می‌شوند.

یک استیج ساده و بازیگرانی که روی صحنه می‌آیند و داستان خود را روایت می‌کنند، از آن طرف هم پیانویی که بخشی از صحنه را اشغال کرده و علی زندوکیلی پشت آن نشسته و عهده‌دار اجرای موسیقی و خواندن آثار است. در حقیقت اگر اهل موسیقی هستید، این نمایش و داستان‌های آن خیلی برای روحیه‌تان خوب است. اگر هم اهل شنیدن قصه باشید، بازهم از این نمایش خوشتان می‌آید. از طرف دیگر داستان‌های روایت‌شده، جذابیت لازم برای دنبال کردن نمایش را برای شما می‌سازند.

بازیگران این نمایش، مهتاب نصیرپور، علی سرابی، حبیب رضایی، علی عمرانی، افشین هاشمی، اشکان خطیبی، بهاره مشیری، معصومه رحمانی و سحر دولتشاهی هستند که هر کدام به نوبت روی صحنه می‌آیند و داستانشان را روایت می‌کنند. از این جهت می‌توان گفت که با تماشای فیلم این تئاتر چیزی را از دست نمی‌دهید. علاوه بر اینکه موسیقی خوب می‌شنوید و 90 دقیقه خوب را تجربه می‌کنید. نمایشنامه این اثر هم سال 93 از سوی نشر نیلا روانه بازار شد و اگر می‌خواهید دقت بیشتری در داستان‌ها داشته باشید، می‌توانید به سراغ نمایشنامه آن بروید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود نماهنگ «نحن المنتقمون» را به خوانندگی ابوذر روحی خواننده قطعه مشهور «سلام فرمانده» منتشر کرد.

در این نماهنگ مرتضی باغبانی شاعر، احسان جوادی آهنگساز و سیدامیرحسین موسوی تدوین دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

ابوذر روحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره پروژه «نحن المنتقمون» توضیح داده بود: آنچه در این پروژه برای گروه تولید از درجه اهمیت برخوردار بود تولید یک نماهنگ جدید با موضوع محور مقاومت در قالب نماهنگ ۲ زبانه عربی و فارسی است که در آن مضامین جبهه مقاومت و قدردانی از رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی مورد توجه است. مضامینی چون «لبنانی قوت ما»، «عراق افتخار ما»، «ایرانی ارتش ما»، «یمن عهد ما»، «غزه صبر ما»، «ای صهیونیست‌ها ما مقاومت هستیم، ما انتقام جویانیم» که تلاش شده در قالبی متفاوت برای مخاطبان ارایه شود.

این خواننده آثار انقلابی بیان کرد: البته پیش از این قرار بود ما درباره «عملیات وعده صادق» نماهنگی را تولید کنیم اما چون می‌خواستیم تمام تلاش و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در دنیا پیش روی مخاطبان قرار گیرد، فضای گسترده‌تری را طراح کردیم. در این چارچوب قسمت اول نماهنگ درباره مظلومیت مردم غزه، قسمت دوم درباره قدرت جبهه مقاومت و قسمت سوم در راستای قدردانی از شهدای گرانقدر جبهه مقاومت است که دربرگیرنده تفاوت‌هایی هم هست.

کد خبر 6091187 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • حال موسیقی ایران خوب است