Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب راهنمای خرید بهترین مارک و مدل بخارشوی ایرانی و خارجی و خانگی و مکش دار را ارائه می دهیم. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بخار شوی دارای وزن کم و توان بالایی می باشد ، با این وجود دیگر لازم نیست برای تمیز کردن خانه سطل آب را جا به جا کنید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخار شوی ها دستی هستند و قابلیت حمل آسانی دارند . شما با استفاده از لوازم جانبی گوناگون می توانید به آسانی قسمت های گوناگون خانه را تمیز کنید همچنین برای مقایسه مفصل طی و سطل آب با بخارشوی خانگی می توانید به این مطلبمراجعه نمایید.

انواع بخارشوی

 

بخار شوی مکش دار

این بخار شوی دو منبع دارد که اولی برای پاکیزگی است و موجب تولید بخار می شود و دومی آب کثیف را از سطوح گوناگون جمع می کند به نقل از وبلاگ جایینو مکش این دستگاه ها بالاست و به آسانی آب کثیف را درون مخزن می ریزد . با خرید این دستگاه دیگر نیازی به خشک کردن محیط نیست .

بخار شوی دسته دار

امروزه دیگر طی کشیدن رایج نیست و از بخار آب با دمای بالا استفاده می شود . دستگاه بخارشوی دسته دار ، یک دسته دارد که به بدنه متصل است . برای پاک کردن تمام قسمت های کف خانه مثل سرامیک ، پارکت و سنگ استفاده می شود و انتخاب مناسبی از لحاظ قیمت و مصرف بهینه برق است .

بخار شوی دستی

این نوع در برابر بخار شوی های دیگر سبک تر و کوچک تر است و برای پاکیزگی گاز ، حمام و دستشویی استفاده می شود .

بخار شوی چند کاره

دارای قطعات مختلفی برای پاک کردن سطوح گوناگون است و انتخاب مناسبی برای تمیز کردن لکه ها می باشد . بعضی از بخار شوی ها تنظیماتی مثل تنظیم کردن بلندی دسته ، تنظیم کردن میزان فشار بخار آب برای مبلمان و ... دارند . ابزار جانبی به همراه این وسیله ، دستگاه را به یک تمیز کننده همه فن حریف تبدیل کرده است  .

 

 

 

نکات مهم برای خرید بهترین بخار شوی

مهمترین نکاتی که برای خرید بهترین مارک و مدل بخارشوی باید به آن ها دقت کنید به شرح زیرند :

ظرفیت بخار شوی

اکثر بخار شوی های موجود ظرفیتی معادل 300 میلی لیتر تا 3 لیتر دارند . اگر گنجایش مخزن بخار شوی مد نظر شما کم است بهتر است بخار شویی را انتخاب کنید که امکان افزودن آب در حین کار را داشته باشد .

توان بخار شوی

سطح کیفی و قدرت محصول در حین ایجاد بخار ، توان دستگاه نام دارد . برای لوازم خانگی مثل بخار شوی توان مصرفی حدود 1500 تا 2000 وات می باشد . هنگامی که توان دستگاه شما بیشتر باشد قدرت کارایی آن هم بیشتر است و عملکرد بهتری برای شما دارد .

توان ایجاد بخار

از دیگر پارامتر هایی که در زمان خرید باید رعایت کنید توان ایجاد بخار کالا می باشد که بر اساس واحد بار مورد سنجش قرار می گیرد . هر چقدر که میزان بار بیشتر باشد توان بخار هم بیشتر خواهد بود . لوازمی که بین 2 تا 5 بار قدرت فشار دارند برای استفاده در لوازم خانگی مناسب می باشند .

 

اندازه و نوع سری ها

شما باید بخار شوی را متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید انتخاب کنید . سری و سطح کیفیت متفاوتی از این دستگاه تولید می شود و در بازار موجود است  که هر کدام از آن ها کارکرد متفاوتی دارند .

دکمه اتوماتیک خروج بخار

برای راحتی خود باید دستگاهی را انتخاب کنید که دکمه اتوماتیک خروج بخار داشته باشد . این کار موجب می شود برای خارج شدن بخار دیگر نیازی به نگه داری دائم شاسی نباشد .

شیوه شست و شو و جذب رطوبت

کارکرد همه ی بخار شوی ها مثل هم است ، برای کار کردن با این دستگاه باید در منبع آن ، آب تصفیه شده بریزید و دکمه روشن را بزنید در عرض 30 تا 60 ثانیه بخار تولید می شود . اختلاف دستگاه ها که عامل برتری آن ها نسبت به انواع دیگر است توان تبدیل آب به بخار می باشد هر چقدر این زمان کم تر باشد نشان دهنده کارکرد بهتر دستگاه است . هنگامی که دکمه روشن را می زنید بخار به وسیله ی یک شلنگ به سری منتقل می شود و این بخار تا زمانی که آب درون مخزن تمام نشود ، ادامه دارد . شما برای پاک کردن سطوح گوناگون نیاز به دمای بخار آب زیادی دارید ولی باید آگاه باشید که شیوه تمیز کردن و جذب رطوبت روی سطوح گوناگون به دو شکل امکان دارد . در بعضی از بخار شوی ها این کار توسط جوله انجام می شود که سری منحصر به فرد دارد و در بخار شوی های دیگر قدرت مکش دستگاه رطوبت ایجاد شده از روی سطوح گوناگون را پاک می کند . اگر شما تنها یک دستگاه برای تمیز کردن مبل و کوسن و ... می خواهید بهتر است دستگاه شما قابلیت مکش داشته باشد .

 

 

قابلیت ضد چکه

قابلیت ضد چکه یکی از قابلیت های متفاوت در بعضی از دستگاه ها است که موجب چکیدن آب با بخار می شود . اگر این مسئله برای شما مهم است بهتر است دستگاه دارای قابلیت ضد چکه خریداری کنید .

ابعاد و حجم بخار شوی

برای خرید بخار شوی ابتدا باید فضای منزل خود را اندازه گیری کنید ، اگر فضای کافی ندارید دستگاه را متناسب با اندازه منزل خود تهیه کنید . کسانی که کمر درد و کتف درد دارند بخار شوی های سبک را خریداری کنند .

قابلیت جدا سازی لوله از دستگاه

قابلیت جدا سازی لوله از بدنه دستگاه یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن دقت کرد . جدا نشدن لوله از بخار شوی ، فضای زیادی را می گیرد و به تنهایی یک عیب محسوب می شود .

دکمه تنظیم مقدار بخار

بعضی از دستگاه ها کلید تنظیم مقدار بخار خروجی دارند که یکی از پارامتر ها در زمان خرید می باشد . به عنوان نمونه برای نظافت قطرات چربی باید از بخار با بیشترین درجه حرارت استفاده کرد .

وزن دستگاه

پیش از خرید حتماً دستگاه را در دست بگیرید و وزن آن را بسنجید ، این کار موجب می شود بدانید که آیا این دستگاه برای شما مناسب است یا خیر ؟ وزن یکی از چیز هایی است که بسیاری از خریداران به آن اهمیت نمی دهند .

سطح ایمنی

ایمنی و استاندارد دستگاه یکی از پارامتر هایی است که باید حتماً رعایت شود ، بخار با دمای بالا موجب سوختگی های زیاد می شود بهتر آن است برای خرید انواعی را انتخاب کنید که سطح ایمنی بالاتری داشته باشند . داشتن تجهیزات گوناگون مثل منبع ضد انفجار ، سوپاپ با قابلیت قفل خودکار درب و قفل کودک نشان دهنده ی ایمنی دستگاه می باشد .

بودجه و قیمت

از مواردی که در زمان خرید باید رعایت شود این است که قیمت آن متناسب با امکانات ارائه شده باشد . بیشتر اوقات پایین بودن قیمت نشان دهنده ی پایین بودن کیفیت دستگاه می باشد ، از خرید این گونه دستگاه ها جلوگیری کنید چون ایمنی پایینی دارند و مطابق با استاندارد ها ساخته نشده اند . شما با مشاهده دستگاه های گوناگون در بازار و متناسب با نیاز خود بهترین محصول را خریداری کنید .

 

نحوه کارکرد بخار شوی

کارکرد بخار شوی به این شکل است که با ترکیب بخار آب و مواد شوینده ی گوناگون و مکش قدرت مند موجب پاکیزگی سطوح گوناگون ، مبل و میز می شود . با حمله ی مولکول های بخار به گرد و خاک و لکه ها ، عمل پاک سازی انجام می شود . دقت کنید که فقط آب قادر به از بین بردن لکه ها نیست و بهتر است از مواد شوینده هم استفاده کنید . در بخار شوی دمای آب به 200 درجه فارنهایت می رسد و این کار موجب از بین بردن میکروب ها می شود افزون بر موارد بالا می توانید برای از بین بردن چروک پرده و ذوب کردن چسب کاغذ دیواری از بخار شوی استفاده کنید .

در ابتدا بهتر است دستگاه را روی سطوح کوچک امتحان کنید و بعد از رضایت ، کار خود را ادامه دهید . در جاهایی که بخار تأثیر ویران گری دارد بهتر است از بخار شوی با بخار خشک استفاده شود .

 

منبع : وبلاگ جایی نو

R1361/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بخار شوی انتخاب کنید خرید بهترین بخار شوی ها بخار شوی دستگاه ها برای خرید ی گوناگون تمیز کردن برای پاک بخار آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، در مدل‌های «سال LX-TU ۵-ELX-سال دوگانه سوز-اتوماتیک» اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # پژو پارس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • قیمت پژو پارس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس