Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی کاراته، مسابقات کاراته وان مادرید اسپانیا جایگزین کاراته وان مراکش شد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از لغو چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان 2020 در شهر رباط مراکش به دلیل انتشار ویروس کرونا، فدراسیون جهانی کاراته پس از چند روز امروز با صدور اطلاعیه‌ای درباره رویدادهای آینده کاراته و سرنوشت چهارمین مرحله مسابقات کاراته وان تصمیم‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امتیازات رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان اسپانیا که از تاریخ 29 تا 31 فروردین ماه سال آینده در مادرید برگزار می‌شود، در رنکینگ المپیک جایگزین  رقابت‌های کاراته وان مراکش می‌شود. 

همچنین به دنبال نشانه‌های از ویروس کرونا در کشور اسپانیا با تصمیم مقامات این کشور و فدراسیون جهانی کاراته این دوره از مسابقات پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. در صورت لغو کامل مسابقات نیز سومین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان 2020 که 11 اسفند ماه در سالزبورگ اتریش به پایان رسید به‌عنوان آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک در نظر گرفته خواهد شد. 

با مکاتبه مسئولان فدراسیون جهانی کاراته با کشور آذربایجان  و نبود محدودیت در این کشور، قرار است مسابقات قهرمانی اروپا طبق تاریخ قبلی از 7 تا 10 فروردین ماه 99 در باکو آذربایجان برگزار شود، اما در صورت لغو مسابقات، قرار است امتیازات دوره گذشته مسابقات اسپانیا در سال 2019 در رنکینگ المپیک محاسبه شود.    

در خصوص سرنوشت مرحله پایانی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در پاریس نیز قرار است این مسابقات طبق تاریخ گذشته از 19 تا 21 اردیبهشت در پاریس برگزار شود و کشورهایی که از طریق رنکینگ موفق به کسب سهمیه نشدند، شانس خود را در این مسابقات امتحان کنند. 

تنها تصمیم جدید در خصوص مسابقات کسب سهیمه المپیک در فرانسه برگزاری این مسابقات پشت درهای بسته خواهد بود. 

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛ کاراته وان مراکش لغو شد

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان فدراسیون جهانی کاراته کاراته وان کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم