Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مجلس هفته آینده به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان از طریق سیستم‌های کامپیوتری خود حضورشان را اعلام خواهند کرد و نظرات و پیشنهادات خود را اعلام می‌کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: قرار است تا در این نشست لایحه بودجه سال 99 اعاده شده از سوی شورای نگهبان برای رفع ایرادات مورد رسیدگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای نگهبان لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی نماینده مردم کمیسیون اجتماعی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکمرانی فضای مجازی نباید به دست دشمنان بیفتد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر چهارشنبه در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص شبکه ملی اطلاعات تأکیدات فراوانی دارند که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دنیای امروز هر لحظه در حال تحول و رشد است افزود: در عرصه‌های مختلف نباید پیشرفت‌ها متوقف شود و نباید از دیگران عقب بمانیم و از سویی نیز دشمنان تلاش دارند تا به ما آسیب بزنند.

وی گفت: جمهوری اسلامی باید در حوزه اطلاعات و ارتباطات به جایگاه مرجعیت برسد و اقداماتی که برای نیازهای داخلی کشور صورت می‌گیرد خوب است اما باید برای تأمین نیازهای دیگر کشورها نیز در این بخش به مرجع تبدیل شویم، همانند شرایطی که امروز در عرصه نظامی در شرایط سخت تحریم‌ها به آن دست یافته ایم و این امر نشان دهنده جنگ اراده‌ها است که در این عرصه بنا بر وعده الهی مؤمنان پیروز هستند.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر این موضوع که باید اهداف بلند را پیش بینی کرد افزود: مؤمنان نباید کم قانع باشند و باید برای تحقق آرمان‌ها به واقعیت تلاش مضاعفی داشت.

وی گفت: امروز کشور دارای رهبری دور اندیش، هوشمند و مقتدر است و وقتی صاحب نظران در حوزه‌های مختلف با ایشان دیدار می‌کنند بر اشراف ایشان نسبت به مسائل مختلف آگاه می‌شوند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت مدیریت فضای مجازی گفت: نمی‌شود درب‌ها را به سوی خود ببندیم اما در عین حال باید کلید این درها را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: در عرصه فضای مجازی اگر ورود به موقعی نداشته باشیم در این صورت حکمرانی فضای مجازی به دست دشمنان خواهد افتاد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی صورت گرفته اما مشکلات اقتصادی نیز زیاد است که بر این خدمات و فعالیت‌ها سایه افکنده است.

کد خبر 6100996

دیگر خبرها

  • حکمرانی فضای مجازی نباید به دست دشمنان بیفتد
  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده