Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز چهارشنبه برخلاف روزهای گذشته، آمار و اطلاعات جدید مربوط به مبتلایان و مواد فوتی ناشی از بیماری کرونا در این استان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را اعلام نکرد.
به گزارش خرداد ،آمار روزانه تعداد افراد مشکوک، مبتلایان، افراد بهبود یافته و جان باخته بیماری کرونا در استان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در روزهای گذشته توسط سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام می شد اما امروز این آمار ارائه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام می‌شود زیرا مسائل بهداشتی و درمانی این ۲ شهرستان زیر نظر این دانشگاه است.
آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پاسخ به خبرنگار ایرنا گفت که ما فعلا آمار نداریم و به اطلاعیه امروز دادستان کل کشور اشاره کرد.
حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور روز چهارشنبه در اطلاعیه ای در باره اعلام آمار و ارقام بیماری کرونا تاکید کرد: نظر به اینکه به موجب مصوبات لازم الاجرای ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اطلاع رسانی در این خصوص، صرفا باید از طریق آن ستاد انجام شود هر اظهارنظری خارج از روال مقرر، اقدامی خلاف مصالح و امنیت ملی کشور تلقی و با مرتکب بر اساس قوانین مربوط برخورد خواهد شد.
این اقدام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حالی صورت می گیرد که امروز مسوولان برخی از دانشگاه های علوم پزشکی استان های دیگر، آمار روزانه بیماری کرونا را اعلام کردند.
همچنین عباس رضایی  استاندار اصفهان سه شنبه شب در یازدهمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استانداری تاکید کرد: با هدف حساس‌سازی و آگاهی بخشی جامعه ، اطلاع رسانی در باره بیماری کرونا باید تقویت شود.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز چهارشنبه تعداد موارد جدید بیماران کووید ۱۹ (کرونا) در استان اصفهان (مجموع اصفهان و کاشان) را ۱۷۰ نفر اعلام کرد که با احتساب آمار دیروز، تاکنون ۷۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در این خطه شناسایی شده است.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دیروز سه شنبه اعلام کرد: ۳۴۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند و تاکنون ۱۸ تَن از بین آنها بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.
همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان روز سه شنبه اعلام کرد که از بین ۸۸ بیماری که (به دلیل مشکلات حاد تنفسی) در اسفند در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل فوت شدند، ۲۱ مورد تست کرونای مثبت داشتند، پنج مورد منفی بود و برای بقیه هنوز جواب دریافت نکرده ایم.
سیدعلیرضا مروجی افزود: در مجموع از میان تست‌های ارسال شده (تا روز دوشنبه) ۲۴۰ مورد مثبت قطعی داریم، ۱۰۶ مورد منفی بوده و بقیه هنوز دریافت نشده است.
تاکنون استان اصفهان پس از تهران، مازندران و قم در رتبه چهارم تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارد و حدود ۹ درصد از مبتلایان کل کشور را در خود دارد.
این استان امروز چهارشنبه پس از تهران، بیشترین موارد شناسایی شده ابتلا به کرونا را در ۲۴ ساعت اخیر داشته است. برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کرونا شهرستان های کاشان و آران و بیدگل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیماری کرونا روز چهارشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اعلام کرد: در ابتدای دولت سیزدهم کمتر از ۸۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود داشت که هم اکنون این تعداد به ۱۰۶۹ واحد رسیده و ۴۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

دکتر عباس شیراوژن با بیان این مطلب در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، گفت: این واحد‌ها در حالی ساخته شده که تاکنون ریالی بودجه برای ساخت خوابگاه متاهلی دریافت نکرده ایم و این ۲۶۹ آپارتمان نیز با بودجه‌های اختصاصی دانشگاه‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به این که باید تا پایان این دولت دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی به عدد صفر برسد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی تا پایان سال حداقل ۴۰ واحد و دانشکده‌های فاقد خوابگاه متاهلی نیز تا پایان سال حداقل باید ۲۰ واحد خوابگاه متاهلی با متراز ۴۵ تا ۷۰ متر مربع همراه با رعایت پیوست فرهنگی مربوطه، ساخته باشند.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خوابگاه متاهلی دارند هم باید تا پایان سال ۲۰ درصد به تعداد واحد‌های خوابگاهی متاهلی خود اضافه کنند.

دکتر شیراوژن همچنین از انعقاد تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی خبر داد.

منبع: وبدا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه