Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@22:17:41 GMT

کرونا به جهانگیری هم رحم نکرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۰۵۸۸

کرونا به جهانگیری هم رحم نکرد

رویداد۲۴  در گزارش و جدولی که خبرگزاری فارس منتشر کرده علاوه بر اسحاق جهانگیری، اسامی سه عضو دیگر کابینه روحانی نیز به عنوان کسانی که در دولت به کرونا مبتلا شده‌اند آورده شده است.بیشتر بخوانید: چرا شمار مبتلایان به کرونا نامشخص است؟معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیگر اعضای دولت هستند که گرفتار ویروس کرونا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  گفتنی است اسحاق جهانگیری این روزها در جلسات هیات دولت شرکت نمی کند اما دولت تا این لحظه خبر ابتلای جهانگیری به کرونا را تأیید نکرده است. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rwG خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جهانگیری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است