Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  امروز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه در جلسه استانی مبارزه با کرونا ویروس با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب پذیر تصریح کرد: مقرر گردید با هماهنگی نهادهای مختلف بسته های معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان تهیه و توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت همدلی و وفاق در جامعه برای غلبه بر کرونا ویروس و تقدیر از جامعه پزشکی به عنوان خط مقدم مبارزه گفت: با پزشکان و درمانگاه هایی که به بهانه کرونا ویروس مطب و درمانگاه ها را تعطیل کرده و برای مردم مشکل ایجاد کرده اند برخورد می شود.

او  گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی باید نسبت به کاستن از نیروهای خود در این ایام اقدام نمایند. ۵۰ درصد نیروها با هماهنگی مدیران می توانند از طریق دور کاری خدمت رسانی کنند.

شهریاری  گفت: با توجه به ذخیره کافی اقلام اساسی در استان، فروشگاه ها رصد شوند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای تامین نیازهای بهداشتی و ضدعفونی کننده، اقلامی چون ماسک و الکل با رعایت موازین بهداشتی به زودی از کشورهای چین،ژاپن و برخی کشورهای همسایه خریداری و در استان توزیع می شود.

انتهای پیام /ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرونا ویروس اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی