Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@14:11:44 GMT

کاراته کاهای ایرانی در چالش سفر به مادرید

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۱۲۶۸

کاراته کاهای ایرانی در چالش سفر به مادرید

فدراسیون جهانی کاراته مادرید اسپانیا را به عنوان اخرین مرحله کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ برای کاراته کاها معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به لغو رقابتهای کاراته وان رباط مراکش به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، فدراسیون جهانی شهر مادرید را به عنوان میزبان کاراته وان آتی انتخاب کرده است. قرار است این مسابقات ۱۷ تا ۱۹ آوریل(۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه ۹۹) در مادرید اسپانیا بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران به منظور رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از شیوع کروناست‌.

فدراسیون جهانی همچنین به این نکته نیز اشاره داشته که اگر رقابت های مادرید لغو شود، سالزبورگ اتریش که چندی قبل میزبان لیگ جهانی بود، به عنوان آخرین مرحله رقابت های انتخابی در نظر گرفته می شود. این تصمیم با موافقت کمیته بین المللی المپیک اتخاذ شده است.

 

آخرین مرحله رقابتهای گزینشی المپیک در پاریس هم قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

باید دید فدراسیون کاراته برای حضور کاراته کاهای ایرانی در این مسابقات و سفر بدون مشکل به مادرید چه تدابیری می اندیشد.

 

کاراته کاراته وان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم

مهاجم بایرن‌مونیخ براین باور است که این تیم می تواند در بازی برگشت رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشت با این حال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. هری کین گل دوم بایرن مونیخ را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او به نوشته کیکر پس از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر چیزی وجود دارد و تنها باید برای به دست آوردنش بهترین راه را انتخاب کرد. رئال مادرید یک حریف بزرگ است و بدون شک در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس کامل و برای برد به برنابئو برویم.

مهاجم انگلیسی بایرن ادامه داد: بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین رقابت است. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم فصل ما خوب خواهد شد. تا قهرمانی راهی طولانی در پیش است. بازی برگشت هم جذاب خواهد بود. می‌خواهم که در چنین بازی‌های بزرگی به میدان بروم.

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: باید از این بازی بزرگ درس گرفت. جزئیات باعث می‌شود تا رئال شما را جریمه کند. برای بازی برگشت باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • بخش خصوصی می تواند از فروپاشی اقتصادی افغانستان جلوگیری کند
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی