Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@21:39:46 GMT

تداوم روند بازداشت ها در عربستان/ وحشت حکمفرماست

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۱۳۱۳

به گزارش رای الیوم، یک رسانه انگلیسی از تداوم بازداشت شاهزادگان در عربستان پرده برداشت.

این رسانه غربی به بازداشت دومین عضو هیئت بیعت در راستای بازداشت های گسترده ای که محمد بن سلمان از هفته گذشته ضد شاهزادگان شروع کرده است، اشاره کرده و آورده است که ریاض به سکوت و کتمان درباره اخبار مربوط به بازداشت ها روی آورده است و این در حالی است که در رسانه های جهان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«میدل ایست ای» انگلیس بدون اینکه منابع اطلاعاتی خود را فاش کند تاکید کرده است که محمد بن سعد آل سعود فرزند سعد بن عبدالعزیز نیز بازداشت شده است.

این رسانه غربی تاکید کرده است که شمار شاهزادگان بازداشت شده به دستکم ۲۰ نفر رسیده است.

میدل ایست ای به نقل از منابع خود که آنرا موثق دانسته، فاش کرده است که منصور الشلهوب مدیر دفتر احمد بن عبدالعزیز هم بازداشت شده است.

سعود بن نایف یک عضو دیگر هیئت بیعت سعودی و برادر بزرگ محمد بن نایف هم بازداشت شده است.

هیئت بیعت کارش انتخاب شاه و ولیعهد است و متشکل از فرزندان و نوه های عبدالعزیز آل سعود است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بازداشت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!

آتش‌نشانان یک مار سمی را که وارد یک کارگاه تزریق پلاستیک در جنوب تهران شده و موجب رعب و وحشت کارگران شده بود، به دام انداختند.
هجوم مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران

به گزارش ایسنا، صبح امروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

tags # مار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • پلیس آل‌سعود جلوی عکس گرفتن با پرچم فلسطین را گرفت | فیلم
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • فیلم/ تداوم بازداشت و سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب