Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:13:43 GMT

یوفا باید درباره برنامه مسابقات پاسخگو باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۱۴۵۴

یوفا باید درباره برنامه مسابقات پاسخگو باشد

رودی فولر، مدیر باشگاه لورکوزن، او معتقد است که باید هرچه سریعتر برنامه مسابقات به تعویق افتاده را ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن لورکوزن عصر پنجشنبه در بازی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا مهمان گلاسکو رنجرز خواهد بود. بر اساس برنامه‌ای که تا به اینجا اعلام شده قرار است این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این موضوع یعنی حضور تماشاگران در دیدار رنجرز و لورکوزن با انتقاد مدیر باشگاه آلمانی یعنی رودی فولر همراه بوده است. او گفت: " تقریباً ۵۰ هزار تماشاگر در این بازی حضور خواهند یافت اما حالا هیچ کسی وجود ندارد که چیزی بگوید. دو بازی لیگ اروپا به خاطر این موضوع لغو شد. طبیعی است که برگزاری این بازی امری تعجب آور است.

 

 

 

 

من به این موضوع که بازی‌ها باید در چه زمانی انجام شود فکر نمی‌کنم اما تنها یک چیز برایم مسلم است و آن این است که بازی ها باید به تعویق بیفتد. راه دیگری وجود ندارد. حالا اوضاع به جایی رسیده که باید یوفا تصمیم گیری کند."

 

فولر تنها به خاطر رقابت های باشگاهی نگران نیست و درباره بازی های ملی می گوید: " چگونه باید با این اتفاق مقابله کرد؟ می خواهید با رقابت های یورو چه کار کنید؟ اینها سوالاتی هستند که یوفا باید از خودش بپرسد. شما نمی توانید تنها درباره رقابت های باشگاهی صحبت کنید. یوفا باید حالا برنامه مشخصی برای نحوه پیشبرد بازی‌ها ارائه دهد. چه بازی ها به تعویق بیفتد و چه این اتفاق رخ ندهد، باید برنامه مشخص شود."

بایرلورکوزن رودی فولر (مدیر ورزشی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرلورکوزن بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد

مسابقات فوتبال گروه دوم مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور از گروه دوم با شرکت ۵ تیم از عصر دیروز ۱۶ اردیبهشت ماه با برگزاری ۲ دیدار در محمودآباد آغاز شد.

در این رقابت‌ها تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد، مدت ۶ روز به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در دیدار افتتاحیه این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در شهرآورد مازندرانی به تساوی بدون گل دست یافت.
 
تیم اول گروه دوم مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کند.

تیم دوم رقابت‌ها سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌کند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد