Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:00:14 GMT

رسمی: هیکو هرلیش سرمربی آگزبورگ شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۱۷۷۱

هیکو هرلیش سرمربی سابق بایرلورکوزن هدایت باشگاه آگزبورگ آلمان را برعهده‌گرفته گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آگزبورگ که به علت کسب نتایج ضعیف سرمربی خود مارتین اشمیت را برکنار کرده بود با قراردادی دوساله هیکوهرلیش را به‌عنوان سرمربی جدید تیم به استخدام دراورد.


اشتفان رویتر، مدافع برجسته تیم ملی آلمان که در حال حاضر به‌عنوان مدیر ورزشی در آگزبورگ حضور دارد درخصوص این انتخاب گفت: «ما با انتخاب هیکو هرلیش اطمینان داریم که مربی‌ای پیداکرده‌ایم که کاملاً با آگزبورگ تناسب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک متخصص مطلق است که بوندس لیگا را به‌عنوان بازیکن و همچنین به‌عنوان مربی می‌شناسد»

 


 


این مربی 48 ساله که از سال 1989 تا ژوئن سال 2022 در باشگاه‌های مطرح بوندس لیگا به میدان رفته است و از همین رو، اشراف کاملی به این رقابت‌ها دارد. او همچنین از ژوئیه 2017 تا دسامبر 2018 سرمربی تیم بایر لورکوزن را بر عهده داشته است. هرلیش همچنین از ژانویه سال 2016 تا  ژوئن 2017 به تیم فوتبال رگنزبورگ کمک کرد تا دوباره پس از 18 سال به بوندس لیگا دو صعود کند.


 هرلیش پس از عقد قراردادش به صفحه رسمی باشگاه آگزبورگ گفت: «من مشتاقانه منتظر این چالش جدید در آگزبورگ هستم. من سپاسگزارم که این فرصت را به‌عنوان مربی در اینجا به دست آوردم تا هرروز با تیم همکاری جدی داشته باشم.»

 

 

 گفتنی است هرلیش به‌عنوان مهاجم در تیم‌های مطرحی مثل بایر لورکوزن، بوروسیا مونشن گلادباخ و بوروسیا دورتموند بازی کرده است و درمجموع وی در 257 مسابقه رقابتی 74 گل به ثمر رساند.


تیم جدید وی در حال حاضر در مکان چهاردهم جدول است و یکشنبه در هفته بیست ششم بوندس لیگا به مصاف وولفسبورگ می‌رود که در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

آگزبورگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آگزبورگ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود

یکی از سهمیه های ایران در لیگ نخبگان به قهرمان جام جذفی اختصاص دارد.

طرفداری | با اعلام روشنک، مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۲ است و از همین‌رو تیم‌های اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنند و قهرمان جام حذفی راهی پلی‌آف می‌شود. لیگ نخبگان از امسال جایگزین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها جوایز بسیار باارزش تری را هم درنظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی