Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:10:23 GMT

کرونا، بازی‌های قطر را بدون تماشاگر کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۱۸۸۲

فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد مسابقات داخلی این کشور بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"،   در حالی که بازی‌های لیگ ستارگان قطر این هفته به خاطر برگزاری فصل ۲۰۲۰ رقابت‌های جام امیر برگزار نمی‌شود، فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفت از فردا پنج‌شنبه تمام بازی‌ها را بدون حضور تماشاگران برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز در نخستین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام امیر قطر، تیم العربی موفق شد از سد الاهلی عبور کند که با وجود عدم ممنوعیت تماشاگران برای حضور در این مسابقه، هواداران انگشت‌شماری در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه حاضر شدند، اما این رقابت‌ها از فردا بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

از فردا تا روز شنبه، روزانه یک مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی امیر کاپ برگزار خواهد شد و هفته آینده نیز لیگ ستارگان از سر گرفته می‌شود، اما با اعلام فدراسیون فوتبال قطر و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور، تمام بازی‌ها بدون تماشاگر اعلام شده است.

 

 

بنابر اعلام فدراسیون فوتبال قطر، از فردا پنج‌شنبه تا اطلاع بعدی، تمام بازی‌های لیگ ستارگان، جام امیر، لیگ دسته دوم و همچنین مسابقات رده‌های امید و جوانان بدون حضور تماشاگران پیگیری می‌شود.

قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هادی زند از جابه‌جایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد و درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم