Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، کاخ سفید دستور برگزاری جلساتی را داده که در آن محتوای مباحث مقامات آمریکایی درباره ویروس کرونا جز اطلاعات طبقه بندی شده قرار گرفته و این امر مانع درز اطلاعات و نیز ایجاد وقفه زمانی برای پاسخگویی دولت در این زمینه می‌شود.

چهار مقام دولتی آمریکا به خبرگزاری رویترز گفتند به مقامات بهداشت و درمان فدرال دستور برگزاری ده‌ها جلسه از اواسط ژانویه در خصوص دامنه آلودگی ناشی از ویروس کرونا، قرنطینه و محدودیت‌های سفر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلساتی که محتوای آن به صورت محرمانه باید حفظ شود.

رویترز به نقل از این منابع نوشت شورای امنیت ملی دستور داده این جلسات به صورت محرمانه برگزار شوند. هر چند یکی از این مقامات می‌گوید این دستور مستقیما از طرف کاخ سفید صادر شده است.

بنا به گفته این مقامات، جلسات محرمانه می‌تواند واکنش دولت در مقابل شیوع سریع ویروس کرونا را به تاخیر بیاندازد.

دولت دونالد ترامپ متهم است که از متخصصان در جلسات مربوط به شیوع کرونا بهره نمی‌گیرد. کارشناسانی که دارای مجوز امنیتی نیستند نمی‌توانند در این جلسات شرکت کنند.

این در حالیست که مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا که مسئولیت مستقیم در خصوص شیوع کرونا در این کشور را دارد، هفته گذشته وعده داد اطلاعات درست، به موقع و کاملا شفاف در خصوص کرونا در اختیار مردم قرار گیرد.

موارد تایید شده ابتلا به کرونا در آمریکا اوایل روز (چهارشنبه) به ۱،۰۲۳ نفر و تعداد فوت شدگان به ۲۸ مورد رسید. با گسترش ویروس کرونا تقریبا به تمامی ایالت‌های آمریکا، شمار افرادی که در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، تا اوایل امروز چهارشنبه در روندی صعودی به ۲۸ تن رسید و ایالت نیوجرسی اولین مورد مرگ بر اثر کرونا را گزارش داد.

اما روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت بر اساس نتایج یک پژوهش، تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به راحتی می‌تواند ۹۴۸۴ نفر باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کاخ سفید ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است