Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن پیام تسلیت خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی به مناسبت درگذشت مرحوم سیدمحمد علوی‌تبار (کیاوش)  بدین شرح است:

«بازگشت همه به سوی اوست

خاندان محترم علوی‌تبار (کیاوش)  درگذشت جانباز بازمانده از کاروان شهدای فاجعه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، معلم و مفسر قرآن، مرحوم سیدمحمد علوی‌تبار (کیاوش) را تسلیت عرض می‌کنیم و از خدای مهربان برای روح آن سفر کرده آرامش و برای بازماندگان شکیبایی خواهانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی».

***

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی درگذشت یار صدیق امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جانباز بازمانده از کاروان شهدای فاجعه هفتم تیر، مرحوم سید محمد علوی تبار (کیاوش) را به ملت شریف ایران، مردم رشید خوزستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

 دبیر شورای عالی امنیت ملی در این پیام با اشاره به نقش ارزنده مرحوم سید محمد علوی تبار در دوران سخت قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در ایام دفاع مقدس از یک عمر تلاش و مجاهدت آن عزیز سفر کرده برای اعتلای ایران اسلامی تجلیل کرد.

***

متن پیام تسلیت ایرج مسجدی، سفیر ایران در عراق، بدین شرح است:

«باسمه تعالی 

رحلت استاد فرزانه علم و اخلاق جناب آقای سید محمد علوی تبار (کیاوش) که افتخار شاگردی ایشان را داشتم به خاندان محترم مرحوم تسلیت عرض میکنم. از خدای متعال صحت و سلامتی برای همه عزیزان بازمانده شادروان مرحوم و غفران و رحمت الهی برای آن انسان فرهیخته و خدمتگذار به مردم را مسئلت می نمایم. 

ان شاءالله در جوار شهدای والامقام و صلحا در بهشت برین سکنی گزیند . روحش شاد و یادش جاویدان .

مسجدی سفیر ایران در عراق»

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شهید بهشتی علی شمخانی ایرج مسجدی محمد علوی تبار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی محمد علوی تبار سید محمد علوی مرحوم سید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی