Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:25:40 GMT

غار علیصدر نوروز 99 تعطیل است/ سلامتی مردم مهمتر است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۲۳۲۰

غار علیصدر نوروز 99 تعطیل است/ سلامتی مردم مهمتر است

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: غار شگفت‌انگیز علیصدر نوروز ۱۳۹۹ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

غلامحسین تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور سلامت هموطنان، بازدید گردشگران به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا از غار علیصدر تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

وی از گردشگران و مردم استان همدان تقاضا کرد تا اطلاع ثانوی برای بازدید از این مجموعه گردشگری به علیصدر سفر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر ادامه داد: مجموعه تفریحی توریستی شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری غرب کشور در طول سال و به ویژه در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی یکی از جاذبه‌های گردشگرپذیر استان است که نوروز ۱۳۹۹ برای حفظ سلامت گردشگران امکان پذیرش بازدیدکننده در آن وجود ندارد.

گفتنی است، مجموعه شورا و دهیاری روستاهای هدف گردشگری اعلام کرده‌اند از پذیرش مهمانان نوروزی معذور خواهند بود و هموطنان از سفر به این مناطق در تعطیلات نوروز ۹۹ خودداری کنند.

در روزهای اخیر به واحدهای اقامتی و بومگردی روستاها و شهرهای گردشگرپذیر استان همدان از سوی نهادهای متولی هشدارهای لازم داده شده که از پذیرش مهمان خودداری کنند و در صورت انجام این کار پلمب خواهند شد.

غار علیصدر در روستایی با همین نام و در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر همدان و در شهرستان کبودراهنگ واقع شده است، این غار یکی از غارهای آبی ایران و از معدود غارهای آبی قابل قایقرانی جهان است.

علیصدر دارای طولانی‌ترین مسیر قایقرانی درون غار در جهان است که برای نخستین بار سال ۱۳۹۹ نوروز بدون گردشگر را به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت بازدیدکنندگان تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوروز سلامت گردشگری استان همدان مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار، با اشاره به حضور همدان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار داشت: در غرفه استان همدان و در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، بیان کرد: مشخصات کلی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه افزود: این ۱۰ بسته با ارزش ۳۷هزار میلیارد ریال و در قالب انعقاد یک تفاهم نامه ۵ ساله در استان همدان قابل اجرا خواهد شد.

خاکسار در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مناطق نمونه گردشگری، پردیس گردشگری خورزنه و دهکده گردشگری سلامت، تولید سفال و سرامیک، صنایع‌دستی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید چرم، مبل و منبت و منبت‌کاری از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

دیگر خبرها

  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد