Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:16:42 GMT

گزارش تسنیم از موکب سلامت هیئت نور‌الرضا(ع)+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۲۶۲۵

گزارش تسنیم از موکب سلامت هیئت نور‌الرضا(ع)+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

در حالیکه آمار کرونایی‌ها در کشورمان همچنان در حال افزایش است اما گروه‌های جهادی، تمام همتشان را پای کار آورده‌اند تا این ویروس منحوس را از میان بردارند. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گروه‌های جهادی دیگر پای ثابت همه بحران‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سیل و کرونا گرفته تا زلزله و کمک به محرومان؛ هرکدام از این گروه‌های جهادی قصه‌ای دارد. از جایی شروع شده‌اند و با تخصص‌های مختلف کارهای گوناگونی انجام داده‌اند. با این حال اما هدف همه آن‌ها یک چیز است و آن هم کمک به هموطنان خود و مشکل‌زدایی از جامعه است.

در حالیکه آمار کرونایی‌ها در کشورمان همچنان در حال افزایش است اما گروه‌های جهادی، تمام خودشان را پای کار آورده‌اند. اعضای فعال هیئت نورالرضا(ع) در شمال‌شرق تهران موکب سلامت را در میدان شاهد شهرک شهید محلاتی احداث کرده‌‌اند و شب‌ها دور همدیگر جمع می‌شوند و اقلام و مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده را بین مردم توزیع می‌کنند.

هیئت نورالرضا(ع) در سال 1390 فعالیت جهادی خود را در کنار فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی آغاز کرد. در طول این سال‌ها که برخی استان‌ها درگیر بحران سیل و زلزله بودند، نیروهای جهادی این هیئت در مناطق خسارت‌دیده حضور یافتند تا به یاری مردم بشتابند. دوستان جهادی نورالرضا(ع) این روزها فعالیت‌های خود را در پایتخت ادامه می‌دهند. وقتی شیوع ویروس منحوس کرونا در کشورمان جدی شد به فکر افتادند تا به اندازه خودشان برای مقابله با این ویروس اقدام مؤثری داشته باشند. اقدامات اعضای این گروه جهادی آنجا ارزش پیدا می‌کند که آنها نه تنها مزدی بابت خدمات خود دریافت نمی‌کنند بلکه برای خرید مایحتاج موکب هم هزینه می‌کنند.

دوربین خبرگزاری تسنیم برای اینکه بتواند از نزدیک فعالیت‌های این گروه جهادی را ثبت کند به میدان شاهد شهرک شهید محلاتی رفته و گزارشی از اقدامات جهادگران نور‌الرضا(ع) تهیه کرده است.

هجرت نوروزی برای کمک به محرومان/ جهادگران هزینه جهادشان را هم می‌دهند!

 

انتهای پیام/

 

R1444/P/S4,37/CT6 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا گروه‌های جهادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا گروه های جهادی ویروس کرونا گروه های جهادی هیئت گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی