Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@19:54:11 GMT

#صداوسیما

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۲۸۱۱

#صداوسیما

این روزها انتقادها به صداوسیما به‌دلیل نوع پوشش اخبار بیماری کرونا و اطلاع‌رسانی درباره آن بیشتر شده است. بسیاری از کاربران گزارش‌های روزهای اول شیوع این بیماری را بازنشر می‌کنند که صداوسیما تلاش می‌کرد آن را یک بیماری ساده نشان دهد و می‌گویند همین مسأله باعث بی‌توجهی مردم به هشدارهاست.

گزارشی که بخش خبری ۲۰:۳۰ درباره شیوع کرونا در قم پخش کرده و گفته بود شایعه فضای مجازی است یکی از گزارش‌هایی است که به آن استناد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاربران زیادی هم به اینکه برنامه‌های صداوسیما برای روزهای قرنطینه و خانه ماندن مردم سرگرم‌کننده نیست اشاره می‌کنند: «‏صداوسیمایی که تا سه هفته پیش ‎کرونا رو در حد یه آبریزش بینی جلوه می داد الان از بی‌تفاوتی مردم گزارش انتقادی تهیه میکنه کنارشم هشتگ ‎کرونا را جدی بگیریم میزنه!»، «‏وضعیت ‎کرونا در صدا و سیما: از هر یک نفر سه نفر بهبود یافته »، «‏وقتی صداوسیما ۲۴ ساعته اخبار ‎ویروس‌کرونا را خوب و تحت کنترل گزارش می‌کند چرا انتظار داریم مردم مسافرت، میهمانی و تجمعات خود را لغو کنند؟!»، «‏خب میبینم که صداوسیما متوجه بحران شده و هشتگ کرونا رو جدی بگیریم تبلیغ میکنه.
 بله جناب صدا‌وسیما، کرونا سرماخوردگی ساده نیست، کرونا عزیزان ما رو میکشه، بحران جدیه»، «‏صدا سیما کلی مسئول آورده مثلاً داره سؤال و جواب می‌کنه برای ‎کرونا چیکار کردید خیلی هم چالشی اما یادم نمیره گزارش بیست و سی قبل از انتخابات»
 «‏تعطیلات نوروزی هم می‌تونه در اثر میهمانی و مسافرت و خرید مردم به اوج گرفتن شیوع کرونا منجر بشه و هم به فرصتی برای قرنطینه عمومی و قطع زنجیره شیوع. مردم نیاز به دریافت آموزش‌ها برای سبک زندگی صحیح این مدت دارن. صداوسیما باتوجه به نفوذ گسترده‌ای که داره باید زودتر دست به‌کار بشه.»، «‌‎صدا‌وسیما بین رسانه‌های دنیا حکم اکسپلوور داره بین مرورگرا!»، «صدا‌وسیما که عامل اصلی بی‌تفاوتی مردم نسبت به کرونا بوده است تاحدی که بسیاری از مردم این بیماری را جدی نگرفته‌ و به‌زندگی روزمره خود مشغولند، حالا از مردم بابت نماندن در خانه طلبکار نیز شده است»
 «‏تمام مسئولیت بی‌خیالی ملت فقط با صداوسیماست و اون امید‌های الکی و کرونا که ترس نداره اول ورود کرونا. بماند که ورود کرونا هم برای بی‌خیالی مسئولان بوده»، «‏اخبار صداوسیما شامل ۳۰ دقیقه آمار دقیق مبتلایان و جان باختگان کشورهای دنیا مربوط به ‎کرونا و کمبود امکانات آنها و ضعف مدیریت بحران در آن کشورها، پنج دقیقه هم آمار خودمون و در نهایت ۲ساعت تعریف و تمجید از مدیریت این بحران در سراسر کشور و مصاحبه با مردم همیشه در صحنه است»، «‏فرماندار کاشان در مصاحبه با ‎صداوسیما آماری از فوت شدگان ‎کرونا ویروس داده است بعد همان ‎صدا سیما یک برنامه پخش کرده که آمار فوت شدگان در کاشان غلط و شایعه فضای مجازی است»
 «‏دیر اعلام‌کردین ‎کرونا وارد ‎ایران شده؛ حالا بیست و چهارساعته تو ‎صدا و سیما از مردم راجع به صبر جمیل میپرسین؟! آره بازم صبر می‌کنیم. ما همینو بَلَدیم!»، «‏به ‎صدا‌وسیما اعتراض دارررم... ملت الان دو هفته‌است تو خونه نشستن و تلویزیون تقریباً هیچ برنامه باحالی پخش نمیکنه...سریال هاشونم که اصلاً نبینیم بهتره، بدتر دیووونه میشیم. پیام بازرگانی‌ها که جای خود. ای بابا، چه‌ها که نمیشه کرد با ‎رسانه و چه اهدافی که نمیشه با رسانه بهش نرسید!»، «صداوسیمای میلی! بهتر نیس برای ماندن مردم توی خونه از افرادی مانند ‎عادل فردوسی‌پور و رضا رشیدپورکمک بگیری؟!»، «‏واسه تعطیلات ‎نوروز قراره ‎تلویزیون فیلم «‎شبی که ماه کامل شد» رو بذاره. از شدت هیجان این انتخاب هوشمندانه در این شرایط روحی ‎جامعه اشک تو چشمام حلقه زد!».
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صدا وسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد