Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:03:12 GMT

شبی که روح کاریوس در آدریان دمید! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۲۹۶۱

شبی که روح کاریوس در آدریان دمید! (عکس)

اشتباه عجیب آدریان بی شک دلیل اصلی حذف دراماتیک لیورپول در دیدار مقابل اتلتیکومادرید بود.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در طول 90 دقیقه در مقابل دروازه اتلتیکومادرید خیمه زده و موقعیت های بی شماری را از دست داده بود، در اوقات اضافی دقایق تلخی را تجربه کرد و سه بار دروازه اش باز شد تا وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق ابتدایی اوقات اضافی بود که با گلزنی روبرتو فرمینو، دیگر به نظر می رسید صعود مرسی سایدی ها قطعی شده باشد، اما اشتباه فاجعه بار آدریان به یکباره همه چیز را تغییر داد.

 

 

 

 

پاس اشتباه او در پشت محوطه به ژائو فلیکس رسید و پدیده پرتغالی نیز مارکوس یورنته را پا به توپ کرد تا هافبک سابق رئال مادرید با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه، در عین ناباوری گل اول را به ثمر رسانده و در ادامه کار را برای بازگشت لیورپول دشوار سازد. در ادامه دو بار دیگر نیز دروازه آدریان روی ضربات مارکوس یورنته و آلوارو موراتا باز شد تا لیورپول در شبی که فاصله ای با صعود نداشت، اینگونه در مقابل اتلتیکومادرید حذف شود.

 

اما بی شک امشب بیش از همیشه یاد و خاطره لوریس کاریوس برای هواداران لیورپول زنده شد. دو سال قبل لیورپول در شرایطی که می توانست فاتح لیگ قهرمانان شود، تاوان اشتباهات عجیب این دروازه بان را مقابل رئال مادرید داد و دو گل کریم بنزما و گرت بیل در نیمه دوم روی اشتباه مستقیم او به ثمر رسید.

 

 

 

 

امشب بی شک غیبت آلیسون بکر مهم ترین دلیل حذف مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان بود تا یورگن کلوپ حسرت نبود دروازه بان آماده اش را در دشوارترین بازی فصل بخورد.

 

البته این اولین اشتباه آدریان در این فصل نبود. در ابتدای فصل و در روزهای مصدومیت آلیسون، آدریان در دیدار مقابل ساوتهمپتون تعلل کرده و دنی اینگز با بهره گیری از اشتباه او موفق به گلزنی شد. در آن مقطع یورگن کلوپ مدعی شد آلیسون نیز مرتکب چنین اشتباهی شده و تا لیورپول پیروز می شود، مشکلی نیست. هفته بعد از آن دیدار و باز هم روی اشتباه آدریان در مقابل آرسنال، اوبامیانگ فاصله ای تا گلزنی از میانه میدان نداشت که البته این بار این اتفاق رخ نداد.

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!

آفتاب‌‌نیوز :

فارغ از نتیجه‌ای که روز گذشــته در دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال رقم خورد، ثبت تساوی بدون گل، به ســود حســین پورحمیدی، دروازه بان تیم تراکتور هم شد.

ماجرا از این قرار بود که قبل از بازی روز گذشته، سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی به ترتیب با ۱۴ و ۱۳ کلین شیت، صدرنشین جدول کلین شیت کنندگان لیگ بیست وسوم بودند و با توجه به تعــداد هفته‌های باقی مانده و فاصله‌ای که بین آن‌ها و علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری با ۱۰ کلین شیت ایجاد شده بود، رقابت اصلی برای فتح این عنوان بین همین دو نفر خواهد بود.

روز گذشــته، سیدحسین حســینی دروازه بان و کاپیتان استقلال به دلیل محرومیت، فرصت حضور در دیدار با تراکتور را از دست داد و این بهترین شانس برای حسین پورحمیدی شد تا پس از درخشش در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن، بار دیگر نمایشــی بدون اشــتباه مقابل اســتقلال داشته باشــد و با بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل آبی پوشــان، با ۱۴ کلین شیت همسایه حسینی در صدر جدول شود.

نکته درخورتوجه اینکه پورحمیدی در سال ۱۴۰۳ فقط یک کلین شیت داشت و آن هم در جریان بازی برابر سپاهان بود. پس از این مسابقه، چهار بازی رسمی به انجام رسید و پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش نشد. این چرخه، ولی روز گذشته به پایان رسید و پورحمیدی در کنار حسین حسینی قرار گرفت.

منبع: شرق

دیگر خبرها

  • گل زیبای شهاب زاهدی از ۷۰ متری + فیلم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم