Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰ هزار نفر از دانشجویان و و مردم با امضای نامه‌ای کشتار مسلمانان هند را محکوم کرده و خواستار توقف این جریان شدند.

اخبار سیاسی - متن این نامه خطاب به « نارندرا مودی » نخست وزیر هند به شرح زیر است:

« إِیَّاکَ وَ ظُلْمَ مَنْ لَا یَجِدُ عَلَیْکَ نَاصِراً إِلَّا اللَّهَ»

« از ظلم به کسی که در برابر تو ، هیچ یاری کننده‌ای به جز خداوند ندارد، بر حذر باش»

امام حسین(علیه السلام)

اخیرا در کشورتان اتفاقات وحشتناک و دردناکی افتاده است و تعداد زیادی از برادران و خواهران مسلمان ما به طرق بسیار فجیعی به قتل رسیده یا آسیب های جدی دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرب و جرح، آسیب دیدن با انواع سلاح‌های سرد توسط هندوهای متعصب و نیز تعرض به نوامیس ایشان،گوشه ای از این جنایات است.

آقای مودی، طبق قانون اساسیِ سکولار هند هر مذهبی آزادانه می تواند توسط هر فردی ترویج داده شود و نیز همه مذاهب در برابر قانون یکسان هستند اما اخیراً در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی طرحی تحت عنوان قانون اصلاح تابعیت به پارلمان هند ارائه شد که طبق آن مبنای اعطای تابعیت،دین قرار گرفته است و به پیروان همه ادیان به جز دین اسلام که از کشورهای بنگلادش، افغانستان و پاکستان هستند و دارای اوراق معتبر پیش از سال ۲۰۱۵ میلادی هستند، تابعیت اعطا می‌شود و همچنین از تعداد قابل توجهی از مسلمانان ساکن ایالت آسای هند سلب تابعیت شده و همچنان این روند ادامه دارد.

و در ادامه، طبق این قانون کسانی که از سال ۱۹۷۰میلادی در هند سکونت داشته اند، باید حداقل یک سند ملکی از پدربزرگ هایشان ارائه بدهند که نشان دهنده سکونت آنها در هندوستان است که این قانون شامل حال بسیاری از مسلمانان می شود و عملا امکان عمل کردن به آن برای آنان وجود ندارد.

آقای مودی! به شما و آمیت شاه وزیر کشور هند می گوییم که امت اسلام، امت شهادت و شهادت طلبیست همانند امام خود سید الشهدا (علیه السلام)، همان کسی که مهاتما گاندی، رهبر سیاسی و معنوی هند درباره ایشان گفت: «من زندگی امام حسین (علیه السلام)، آن شهید بزرگ اسلام، را به دقت خوانده و توجه کافی به صفحات کربلا کرده‌ام. بر من روشن شده است که اگر هندوستان بخواهد یک کشور پیروز گردد باید از امام حسین (علیه السلام) پیروی کند.»

اما نیک بدانید که خداوند عزوجل انتقام این کشتن ها به روش های وحشیانه، تعرض به نوامیس مسلمین و خون شهیدان را از ظالمان خواهد گرفت.

ما اعلام انزجار عمومی ملت خود را نسبت به اقدامات دردناک و ضد انسانی فرقه های تندرو و ضد مسلمان و همراهی و همکاری دولت هند در مقابل مسلمانان هند اعلام می کنیم و آگاه باشید هر کجای دنیا مظلومی باشد که ندای کمک سر دهد امت مسلمان ما برای دفع خطر از مظلوم و مقابله با ظالم به میدان می آید اکنون به عنوان خیرخواه شما به شما نصیحت میکنیم جوابی در خور اتفاقات اخیر داشته باشید و هر چه سریع تر به این اقدامات پایان داده و بیش از این احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار نکنید.

عواقب تمامی اتفاقات اخیر متوجه دولت هند بوده و در صورت عدم توقف این اقدامات باید منتظر خشم مسلمانان هند و آزادگان جهان به ویژه ملت های مسلمان باشید.

دولت هند باید از مسلمانان عذرخواهی و از خانواده های شهدا، مجروحان و آسیب دیدگان دلجویی کرده و عوامل خاطی در این جریان طبق قانون هندوستان محاکمه شود و جزای این عملشان داده شود.

ما دانشجویان دانشگاه های ایران به همگامی و همراهی از همه مردم ایران منتظر اقدامات شما در جهت جبران این مسائل هستیم.

لازم به ذکر است این نامه از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تدوین، به زبان‌های مختلف ترجمه و به امضای ۲۰ هزار نفر از دانشجویان و اقشار مختلف مردم رسیده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کشتار مسلمانان هند نارندرا مودی وزیر کشور هند نارندرا مودی کشتار مسلمانان هند مسلمانان هند علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حق اولاد یا کمک عائله‌مندی یکی از مواردی است که در قسمت حقوق و مزایای فیش حقوقی دیده می‌شود. در وضعیت کنونی معیشتی بر اساس مواد ۸۶/۸۷ قانون تامین اجتماعی، کارگران برای بهره‌مندی از حق عائله‌مندی و حق اولاد باید سابقه ۷۲۰ روز کار را داشته باشند. سال گذشته وزارت تعاون در راستای توجه به سیاست‌های جوانی جمعیت و فرزند آوری لایحه اصلاح ماده ۸۶ قانون تامین اجتماعی را تقدیم دولت کرد تا کارگرانی که دارای فرزند هستند و برای کارگران مزبور حداقل ۳۰ روز حق بیمه پرداخت شده، می‌توانند از حق اولاد بهره‌مند شوند.

این لایحه به تصویب هیئت وزیران رسیده و به مجلس تقدیم شده است. در صورت تصویب تعداد زیادی از کارگران ازمزایای کمک عائله مندی بهره‌مند خواهند شد. اما شهروند خبرنگار ما درخواست پیگیری اجرای شدن این قانون را دارد.

متن شهروندخبرنگارما:

سلام. لطفا درباره لایحه تصویب حق اولاد بعد از گذشت ۳۰ روز از بیمه تامین اجتماعی و تغییر برای تعلق گرفتن حق اولاد پس از گذشت از ۷۲۰ روز به ۳۰ روز گزارش و اطلاع رسانی تهیه کنید
چندماه از تصویب این لایجه گذشته ولی به مرحله اجرا نرسیده ممنون میشم پیگیر این برنامه باشید. باتشکر

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • صهیونیسم در کشتار مسلمانان فرقی بین نظامی و غیرنظامی قایل نیست
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود