Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@21:45:18 GMT

فوت یک کارمند بانک در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۳۱۸۴

فوت یک کارمند بانک در استان مرکزی

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر شعب بانک ملی استان مرکزی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمهیدات لازم جهت کاهش شیوع این ویروس در شعب بانک‌های استان اتخاذ شده است.

احمد ملکی‌راد روز چهارشنبه بیست و یکم اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانک ها به سبب نقل و انتقال وجوه نقد، یکی از اماکن پرخطر برای انتقال ویروس کرونا هستند و تعداد زیادی از همکاران در سطح کشور و استان مرکزی متاسفانه به سبب همین ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون در استان مرکزی یک نفر از کارمندان بانک جان خود را از دست داده و تقریبا ۸ نفر به این ویروس مبتلا هستند که البته در استراحت و مرخصی اجباری هستند.

وی افزود: طبق نامه بانک مرکزی به تمامی بانک‌ها، از فردا بانک ها باید از دریافت و پرداخت هرگونه وجه نقد و ارتباط فیزیکی در بانک جلوگیری کنند و در این راستا سقف انتقال وجه از ۳۰ میلیون ریال به 100 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

مدیر شعب بانک ملی استان مرکزی تصریح کرد: دستگاه‌های خودپرداز در صبح و عصر و پیشخوان بانک‌ها، تحویل داران و سالن های مشتری به صورت مستمر هر روز دو الی سه نوبت به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند همچنین برای جایگاه ارتباط مشتری با متصدی بانک نیز از نایلون های مخصوص استفاده شده است.

ملکی راد در خصوص توزیع پول نقد برای نوروز بیان کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی، توزیع پول نقد حتی از طریق خودپرداز ممنوع شده و امکان کاهش دریافت وجه نقد از ۵۰۰ هزارتومان به ۲۰۰ هزارتومان از خودپرداز وجود دارد تا پول نقد کمتر در دست مردم باشد.

وی ضمن درخواست از مردم و کسبه برای استفاده از دستگاه کارتخوان گفت: برخی دستگاه‌های خود دریافت در سطح شهر وجود دارد که مردم می‌توانند برای واریز وجوه نقد خود از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

مدیرشعب بانک ملی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در خصوص تسهیلاتی که اصناف و تولیدکنندگان دریافت کرده اند اما به دلیل شرایط اقتصادی ایجاد شده به سبب کرونا توان بازپرداخت آن را ندارند، سررسید پرداخت تسهیلات ماه‌های اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ به پایان دوره تسهیلات موکول شده است و همچنین تسهیلات افرادی که مهلت تسویه تسهیلات آنها در اسفندماه بوده نیز به پایان خرداد ۹۹ موکول شده‌اند.

ملکی راد بیان کرد: فعالیت شعب استان مرکزی در نوبت عصر تعطیل شده و ساعات کار شعب برای کارکنان مانند گذشته از ساعت ۷ تا 14.30 و برای مشتریان از 7.30 تا 13.30 است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بانک کرونا استان مرکزی استان مرکزی شعب بانک بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به شروع سفرهای زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، پرداخت ارز به زائران یاد شده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌کند.

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی