Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اطلاع رسانی ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس مصوبه این ستاد ورود خودروها با پلاک های استان های قم، گیلان، البرز و مرکزی به استان قزوین ممنوع است با این وجود طی چند روز گذشته خودروهایی از این استان ها وارد قزوین شده بودند.

سید حسین بی نیاز افزود: با تشدید کنترل مبادی ورودی استان و شهر قزوین، پلیس راه اقدام به برگرداندن خودروها با پلاک استان های یاد شده خواهد کرد و جمعیت هلال احمر نیز با حضور در این اماکن ها اقدام به غربالگری و تب سنجی مسافران ورودی به قزوین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ممکن است برخی شهروندان قزوینی صاحب خودروهایی با پلاک های استان های یاد شده باشند که باید سکونت آنها در قزوین از سوی پلیس راه با بررسی مدارک ارایه شده و صحبت های رانندگان احراز شود.

این مسوول با اشاره به بازدید برخی از اعضای ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا از ورودی های شهر قزوین در روز گذشته،گفت: متاسفانه شاهدیم هنوز برخی شهروندان به ویژه مسافران کرونا را جدی نگرفته و به همراه خانواده سفر می کنند.

وی اظهار داشت: از پلیس راه و جمعیت هلال احمر خواسته شده است تا کنترل های خود را شدت ببخشند و از جابه جایی خودرو با پلاک های استان های پرخطر در استان جلوگیری کرده و غربالگری و تست سلامت را از افراد و مسافران ورودی با قوت و جدیت بیشتری انجام دهند.

بی نیاز در ادامه با اشاره به مصوبه حضور چرخشی و یک روز در میان کارمندان دستگاه های اجرایی قزوین،گفت: با هدف پیشگیری از کرونا مقرر شده تا هر روز نیمی از ظرفیت کارکنان ادارات در محل کار حضور یابند.

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران اجرایی این مصوبه و همچنین موضوع دورکاری کارکنان را جدی نگرفته اند که اگر کارمندان آنها موضوع را به استانداری گزارش کنند، با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

این مسوول گفت: مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا برای همه دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی، اصناف و ... لازم الجرا است.

براساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین ۲۸۴ مورد و تعداد فوت شدگان ناشی از این بیماری نیز ۲۴ نفر و تعداد ۱۷۴ نفر نیز بهبود پیدا کرده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا استان قزوین سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا استان قزوین سازمان امداد و نجات هلال احمر ویروس کرونا پلیس راهور ناجا استان قزوین سازمان امداد و نجات هلال احمر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • تشدید تنش در تفلیس/ پلیس با اشک‌آور معترضان را متفرق می‌کند!
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین